یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجوز اجرای کنسرت شجریان با گروه شهناز پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دفتر موسیقی ارشاد با دست اندرکاران تالار کشور و شجریان، صادر و از 15 مهر، بلیت‌ها پیش فروش می‌شوند.

 به گزارش سایت دل آواز در ساعات پایانی روز 13 مهر و پس از توافق میان دفتر امور موسیقی و استاد شجریان مقرر شد که کنسرت شجریان و گروه شهناز در موعد مقرر برگزار شود.[دهه سوم مهر؛کنسرت شجریان با گروه شهناز]

فروش بلیت‌های کنسرت ساعت 10 صبح روز دوشنبه 15 مهرماه از طریق سامانه اینترنتی فروش بلیت انجام خواهد شد.

با توجه به زمان اندک باقیمانده تا اولین روز اجرای کنسرت، مهلت پرداخت بهای بلیت‌ها فقط  تا ساعت 21:30 دوشنبه 15 مهرماه بوده و پس از آن کسانی که بهای بلیت خود را پرداخت نکرده‌اند رزرو بلیت آنها باطل شده و در دور دوم فروش بلیت ساعت 22 دوشنبه 15 مهرماه  در اختیار دیگر علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. مهلت پرداخت دور دوم فروش بلیت تا ساعت 9:30 روز سه‌شنبه 16 مهرماه خواهد بود.

همین گزارش حاکیست که دارندگان ملی کارت هم امکان خرید بلیت از طریق اینترنتی را دارند.

به گزارش همشهری آنلاین پیش از این مدیر کنسرت شجریان در گفت وگو با فارس دلیل اصلی تعویق فروش بلیت کنسرت شجریان را سخنان احمدی مدیرکل دفتر امور موسیقی عنوان کرد و گفت: به دنبال مصاحبه مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و اعلام خبری مبنی بر اینکه صدور مجوز کنسرت استاد شجریان و گروه شهناز منوط به رفع مشکلات تالار کشور است، این فروش به تعویق افتاد.

از سوی دیگر یکی از دست اندرکاران تالار وزارت کشور هم در گفت‌وگو با مهر اعلام کرده بود: نامه در خواست برگزاری کنسرت استاد به تاریخ 23 شهریور ارسال شده است اما تا این لحظه خبری از صدور مجوز اجرای این برنامه نیست.

شجریان قرار است علاوه بر این کنسرت دوشب هم برای جشن خانه موسیقی در همین مکان بخواند و از قرار مجوز آن اجرا هم داده نشده است

کد خبر 64771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز