آتش‌سوزی مهیب که از یکشنبه شب گذشته بازار بزرگ چرم و کفش تبریز را در بر گرفته بود، تا بعدازظهر دیروز ادامه داشت.

به گزارش ایسنا، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تبریز با بیان اینکه علت و میزان خسارت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست، گفت: آتش‌سوزی از ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه رخ داد و با حضور ماموران 10 ایستگاه آتش‌نشانی در محل، تلاش برای اطفای حریق آغاز شد. 

انوشیروان کرمانی نژاد ادامه داد: آتش‌نشانان با توجه به وسعت بازار از 4 نقطه به آتش نفوذ کردند که تا بعدازظهر  دوشنبه  موفق شدند 3 قسمت از حریق بازار را مهار کنند و تنها انبار 20 هزار متری حاوی گالن‌های چسب باقی‌مانده است که امیدواریم ظرف 2 ساعت حریق این قسمت نیز خاموش شود و آتش‌سوزی گسترده در بازار چرم و کفش به‌صورت کامل اطفا شود.

وی دلیل وسعت این آتش‌سوزی را وجود مواد قابل اشتعال همچون چسب و تینر که به‌صورت غیراصولی در راهروهای بازار تبریز وجود داشته است، عنوان کرد و افزود: علت اصلی این حادثه پس از اطفای آتش، بررسی خواهد شد.

کرمانی نژاد درباره خسارت‌های مالی و جانی این حادثه نیز یادآور شد: در زمان وقوع حریق در بازار 4 نفر در طبقات محل حادثه، گیر افتاده بودند که توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

همچنین 4 نفر از آتش‌نشانان که آسیب دیده بودند، به‌صورت سرپایی مداوا شدند و خسارت‌های مالی این حادثه نیز در حال حاضر قابل تخمین زدن نیست.

کد خبر 64016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز