مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:خط اتوبوسرانی تندرو (BRT) به طول 21 کیلومتر در مسیر پارک وی تا پایانه جنوب ایجاد می‌شود.

نصرالله خادم اسلام با بیان این که این خط اتوبوسرانی با حدود 16 ایستگاه از پارک وی آغاز و پس از طی مسیر از بزرگراه شهید چمران، میدان توحید، بزرگراه نواب، خیابان شهید تندگویان و بعثت به پایانه جنوب ختم می‌شود.

وی با اشاره به این که عملیات اجرایی ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی تندرو (BRT) در مسیر پارک وی تا پایانه بعثت حدود سه ماه به طول می‌انجامد گفت: مرحله دوم کارهای مطالعاتی اجرای این طرح پایان یافته و نقشه برداری مسیر هم روبه پایان است و براساس این نقشه برداری اشکالات اجرایی طرح شناسایی و برای رفع ان اقدام می شود.

خادم اسلام در خصوص مهمترین موانع اجرایی این خط ویژه افزود: از مهمترین موانع اجرایی این طرح که براساس نقشه برداری شناسایی شده است تونل توحید و پل غیر همسطحی است که قرار است در تقاطع شهید رجایی وبزرگراه بعثت ایجاد شود که قبل از اغاز عملیات اجرایی این طرح این موانع رفع خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص علل ایجاد نشدن خط ویژه اتوبوسرانی در مسیر پارک وی در چند سال گذشته تصریح کرد: خط ویژه‌ای که در این مسیر ایجاد شد از لاین راست بزرگراه شهید چمران عبور می‌کرد و این برای توقف خودروها و عابران مسیر و ایمنی آنان مشکل بوجود می‌آورد به همین علت هیچ وقت شکل اجرایی به خود نگرفت.

کد خبر 63011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز