مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۸
۰ نفر

دومین آبنمای موزیکال شهر تهران شنبه در پارک ملت به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌ محمد مختاری، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با  اعلام این خبر گفت: آبنمای موزیکال با هدف زیباسازی و ایجاد تنوع در امکانات تفریحی شهروندان ساخته می‌شود.

به گفته وی شهرداری تهران نیز به همین منظور نخستین آبنمای موزیکال را در بوستان آزادگان افتتاح کرد و دومین آبنما را هم در بوستان ملت راه‌اندازی کرده‌است.

مختاری درباره ویژگی‌های آبنمای موزیکال ملت که روی دریاچه اصلی بوستان به اجرا در آمده است، گفت: این آبنما 36 افکت اصلی‌ و 456 افکت فرعی دارد و ارتفاع فواره‌های آن بین 2 تا 35 متر است.

بهره‌گیری از سیستم افکت بشقاب‌پرنده، آتش‌بازی موزیکال درون آب، نمایش لیزری موزیکال، نمایش فیلم بر پرده آب و استفاده از هزار و 850 سری چراغ رنگی لیزری از دیگر ویژگی‌های این آبنماست.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران اضافه کرد: تجهیزات آبنما روی سامانه شناور کاملا اتوماتیک و هوشمند نصب شده‌ است که به کنترل کننده‌های هوشمند راه‌اندازی سامانه و کنترل‌کننده دیجیتال پمپ‌های شناور و شیرهای الکترومغناطیس مجهز است.

شایان ذکر است که در آبنمای موزیکال، حرکات ریتمیک آب و نور به‌صورت هماهنگ با نوای موسیقی، تصاویر 3 بعدی متنوعی به وجود می‌آورند.

کد خبر 57582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز