دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جنبش حماس شایعه اعلام آتش بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری مستقل فلسطین، سما، اسماعیل رضوان، سخنگوی جنبش حماس  اظهار داشت : تا این لحظه هیچ توافقی درباره آتش بس ایجاد نشده است، اما برادران مصری در این زمینه تلاش می‌کنند و در حال حاضر در حال گفتگو با هیئتی از جنبش حماس در شهر العریش هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما به صراحت گفته ایم؛ مشکل از ما نیست. ما از خودمان دفاع می کنیم و این حق ملت فلسطین است که از خویش دفاع کند، بلکه اسرائیل و اشغالگریهای آن مسئول آنچه که اتفاق می افتد؛ هستند.

رضوان افزود: ما تاکید می کنیم که دشمن صهیونیست با تجاوزات خود و نسل کشی ملت فلسطین مسئول تشدید بحران در منطقه است و تا زمانی که این عملیات متوقف نشود و محاصره نوارغزه از بین نرود؛ مقاومت به واکنش در برابر جنایتهای اسرائیل ادامه خواهد داد.

اظهارات رضوان در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی روزنامه های اسرائیلی مبنی بر اینکه حملات موشکی مبارزان فلسطینی به فلسطین اشغالی از روز پنجشنبه (16 اسفند) تاکنون کاهش شدیدی یافته؛ ایراد شده است.

ازسوی دیگر در دور جدید حملات رژیم صیونیستی به نوارغزه که از هشت اسفند تاکنون آغاز شده است؛ 130 فلسطینی شهید و بیش از 355 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

خبر دیگر اینکه منابع امنیتی فلسطین امروز (دوشنبه 20 اسفند) از بازداشت 29 فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

این افراد در یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و به بهانه اینکه جز افراد تحت تعقیب به شمار می روند، بازداشت شدند.

کد خبر 46146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز