دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که اختلالی در روند برگزاری دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ برتر به وجود نیاید، این رقابت ها در دهه سوم خرداد سال آینده به اتمام می‌رسد.

عزیز محمدی با بیان این مطلب در گفتگو با  مهر، ضمن اشاره به عملکرد خود طی یک ماه فعالیت در سمت ریاست سازمان لیگ برتر، افزود: طی این مدت بیشتر وقت مان در هیئت رئیسه صرف شد که با برگزاری 15 جلسه پیرامون مسائل کلان فوتبال کشور تصمیم گیری کردیم. در این بین 2 بار نیز در هئیت رئیسه سازمان لیگ جلسه داشتیم که منجر به اصلاح برخی از موارد مطرح شده در آیین نامه شد.

وی با اشاره به مصوبات چهار بندی هیئت رئیسه سازمان لیگ پیش از آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، گفت: یک گروه کاری تشکیل داده ایم که وظیفه بررسی آیین نامه سازمان لیگ را برعهده دارد. یکی از مهمترین کارهای این گروه بررسی ایراداتی است که طی سالیان اخیر به آیین نامه و مقررات سازمان لیگ وارد آمده است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: اصلاحاتی که از سوی این گروه کاری به آیین نامه وارد شود در اولین مجمع عمومی سازمان لیگ مطرح می شود و در صورت تایید آن در فصل آینده به اجرا در خواهد آمد.

تدوین منشور اخلاقی یکی دیگر از اولویت های سازمان فدراسیون فوتبال است، که عزیز محمدی در خصوص آن گفت: این منشور با توجه به آیین نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همفکری باشگاه ها گردآوری خواهد شد. بر این اساس کلیه بازیکنان، مربیان، مسئولان، داوران و... ملزم به اجرای مفاد این منشور اخلاقی هستند.

عضوهیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص زمان پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر گفت: یکی از برنامه های ما تعیین زمان برگزاری بازی های لیگ با توجه به زمان بازی های ملی، اردوهای این تیم و مسابقات جام حذفی است که بر این اساس برآورد ما این است که اگر مشکلی به وجود نیاید مسابقات فصل جاری را در دهه سوم خردادماه به اتمام برسانیم.

محمدی پیرامون انتخاب اعضا جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر گفت: درتلاشیم تا پیش از پایان سالجاری یا اوایل سال آینده مجمع سازمان لیگ برتر برگزار شود تا نسبت به انتخاب اعضا جدید هیئت رئیسه این مجمع اقدام کنیم.

کد خبر 44006

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز