همشهری آنلاین: معاون آموزشی وزیر علوم اعلام کرد: تحصیل همزمان برای تمام زیرنظام‌های آموزش عالی مجاز شد، دانشگاه‌های آزاد، غیرانتفاعی و پیام‌نور در صورت احراز شرایط اولیه می‌توانند تحصیل همزمان داشته باشند.

به گزارش مهر، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در نشست خبري همزمان با آغاز سال تحصيلي دانشگاه‌ها، درباره تحصيل همزمان در دو رشته، گفت: علاوه بر امتیازات گذشته، امروز مصوبه‌ای در خصوص تحصیل همزمان برای دانشجویان استعداد درخشان تصویب شد که به موجب آن این دانشجویان حداکثر دو ترم بعد از قبول شدن در مقطع بالاتر این امکان را دارند که اگر رشته دوم خود را به اتمام نرسانده‌اند آن را به اتمام برسانند، همچنین دانشجویانی که در سطح جهانی غیر طلا و نقره مدال آورده‌اند نیز بتوانند در دو رشته تحصیل همزمان داشته باشند.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقيقات و فناوري افزود: تحصیل همزمان برای تمام زیرنظام‌ها مجاز شد. البته از این امتیاز به شرطی می‌توانند استفاده کنند که شرایط اولیه را داشته باشند؛ بنابراین دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه پیام‌نور نیز در صورت اینکه شرایط اولیه را داشته باشند می‌توانند تحصیل همزمان داشته باشند.

کد خبر 417131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha