دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از گروگان‌های آزاد شده توسط گروه فارک توانست فرزندش را در شهر بوگوتا ببیند.

به نوشته ال موندو،کلارا روخاس سیاستمدار کلمبیایی که روز پنجشنبه 10 ژانویه با میانجیگری هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا توسط گروه فارک آزاد شده بود، موفق شد روز یکشنبه 13 ژانویه پس از ورود به کلمبیا با فرزند خود امانوئل در پروشگاهی در بوگوتا پایتخت دیدار کند.کلارا روخاس پس از دیدار با فرزندش خود را شاد ترین زن دنیا توصیف کرد.

روخاس کاندیدای سابق تصدی سمت معاونت ریاست جمهوری کلمبیا همچنین از همه افرادی که در آزادیش دخیل بودند، تشکر کرد. روخاس با صدایی آرام که هیجان در آن موج می‌زد، گفت:تمام بعد از ظهر در کنار فرزندم امانوئل بودم.این بهترین احساسی بود که می‌توانست در تصورم بگنجد.من مجددا از همه همشهری‌ها ، هموطنان و دوستان جهانی با فرزندم و من خوش رفتاری کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

امانوئل که فرزند کلارا روخاس و یکی از اعضای گروه فارک محسوب می‌شود و در اسارت متولد شده، در هشت ماهگی از مادر خود جدا شده بود.

گروه فارک در روز 2 ژانویه 2008، با انتشار نامه‌ای به امضای دبیرکل این گروه، تایید کرد که امانوئل همزمان با امضای قرار داد انسانی آزادسازی گروگان‌ها، به خانوده‌ای محترم در بوگوتا تحویل داده شده است[فارک: فرزند یکی از گروگان‌ها تحت نظارت دولت کلمبیا است]

کد خبر 41711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز