دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم ترسناک «راهبه» پرفروش‌ترین فیلم این هفته گیشه بین‌المللی سینما شد در حالی که فیلم علمی تخیلی «غارتگر» توانست پرفروش‌ترین فیلم این هفته گیشه آمریکا نام بگیرد.

سینما

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، فیلم «غارتگر» به کارگردانی«شان بلیک» با نمایش در سینماهای آمریکا موفق به ثبت فروش ۲۴ میلیون دلاری شد تا بالاتر از فیلم ترسناک «راهبه» با ۱۸.۲ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم هفته گیشه آمریکای شمالی نام گیرد. 

این فیلم در گیشه بین‌المللی نیز موفق به ثبت فروش ۳۰.۷ میلیون دلاری در بازارهای خارجی شد.

«غارتگر» که در واقع چهارمین قسمت از این مجموعه فیلم است و در بیش از چهارهزار سالن سینمای آمریکا در حال اکران است روایتگر داستان پسری است که به طور تصادفی موجب بازگشت غارتگران شکارچی به سیاره زمین می‌شود و در این میان یک تیم ویژه مامور نجات نسل انسان‌ها می‌شود.

اما فیلم «راهبه» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک «احضار» علاوه بر فروش ۱۸.۲ میلیون دلاری در گیشه آمریکا، این هفته در گیشه بین‌الملل ۳۳.۱ میلیون از محل نمایش در ۳۶ کشور جهان کسب کرد و با فاصله تنها ۴۰۰ هزار دلاری با فیلم «غارتگر» صدرنشین گیشه بین‌الملل سینما شد و فروش جهانی خود را به رقمی بالغ بر ۲۲۸ میلیون دلار ارتقا داد. 

«راهبه» به کارگردانی «کوین هاردی» و با فیلمنامه‌ای از «گری دوبرمن» و  بر پایه داستانی از «دوبرمن» و «جیمز وان» ساخته شده است و در آن «تیسا فارمیگا»، «دمیان بیچیر»، «شارلوت هوپ» و «بانی آرونز» ایفای نقش کرده‌اند.

کد خبر 416727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha