همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی سی ان ان بار دیگر به موضوع فرزند نامشروع ترامپ پرداخت و نوشت: دربان سابق برج دونالد ترامپ که چندی پیش از وجود فرزند نامشروع رئیس جمهوری آمریکا خبر داده بود، اکنون می‌تواند از مفاد قرارداد امضا شده با شرکت امریکن میدیا صحبت کند.

ترامپ

به گزارش ايرنا به نقل از  سی ان ان، مارک هلد، وکیل دینو ساژودین، دربان سابق برج ترامپ، گفت که موکلش پس از چندین بار گفت‌وگو با شرکت امریکن میدیا، شرکت مادر نشنال انکوایرر، مفاد قرارداد امضا شده با این شرکت را منتشر کرد.

طبق قرارداد امضا شده با این شرکت، ساژودین از هرگونه صحبت درباره ارتباط نامشروع ترامپ با سرایدار سابق خود و فرزند حاصل ازاین ارتباط منع شده است.

شبکه خبری سی ان ان که قبلا نیز به این موضوع پرداخته بود، به نسخه‌ای از توافق بین ساژودین و شرکت امریکن میدیا، تحت مالکیت 'دیوید پیکر'دست یافته است.

این رسانه اعلام کرد، از قرار معلوم طبق این قرارداد که در نوامبر 2015 امضا شده بود، حق انحصاری انتشار صحبت در باره فرزند نامشروع ترامپ متعلق به شرکت امریکن مدیاست.

این قرارداد به جزییات صحبت‌های ساژودین اشاره نمی‌کند و صرفا به ذکر این نکته بسنده می‌کند که 'منبع' باید اطلاعاتی را درباره فرزند نامشروع ترامپ در اختیار شرکت امریکن مدیا قرار دهد.

در بخشی از این قرارداد آمده است که اگر شرکت آمریکن میدیا این صحبت‌ها را در بازه زمانی انحصاری منتشر نکرد، هیچگونه غرامتی به 'منبع' نخواهد پرداخت.

طبق قرارداد، در صورت انتشار این صحبت‌ها، به ساژودین 30 هزار دلار پرداخت می‌شد اما، یک ماه بعد، طرفین متممی را امضا کردند که طبق آن، پنج روز پس از دریافت متمم، به ساژودین 30 هزار دلار پرداخت شد. درواقع، نباید برای دوره انحصاری انتشار این صحبت‌ها، تاریخی در نظر گرفت.

به گفته هلد، ساژودین اجازه نداشت درباره مفاد قرارداد خود با امریکن میدیا صحبت کند، درواقع، او به خاطر مشکل مالی، این روایت را به آنها فروخت. ساژودین اخیرا شرایط قرارداد خود با این شرکت را برملا کرد و اکنون می‌تواند از تجربه خود با آنها و نیز این فرزند نامشروع حرف بزند. ساژودین امیدوار است که در آینده نزدیک حقیقت آشکار شود.

هلد درباره تاریخ دقیق پایان قرارداد ساژودین و امریکن میدیا توضیحی نداد.

ساژودین در ماه آوریل در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان، از رابطه نامشروع ترامپ با سرایدار سابقش و فرزندی خبر داد که حاصل این رابطه بود.

نشریه آمریکایی نیوزویک نیز در ماه آوریل نوشته بود، شرکت 'نشنال اینکوایرر' برای به دست آوردن حق انحصاری چاپ سخنان ساژودین، به او 30 هزار دلار پرداخت.

گفته می‌شود، نشنال اینکوایرر و ساژودین در نوامبر 2015، در بحبوحه مبارزات انتخاباتی ترامپ، قرارداد امضا کردند.

در گزارش‌های خبری نامی از این خدمتکار و فرزندش به میان نیامده و ساژودین نیز در این رابطه سکوت اختیار کرده است.

البته، روابط جنسی ترامپ با زنان دیگر، مقوله‌ای نیست که محدود به این خدمتکار شود. 'استورمی دنیلز'، بازیگر پورنوگرافی انگلیسی مقیم آمریکا نیز چندی پیش گفته بود که با ترامپ ارتباط جنسی داشت و وکیل او در سال 2016، 130 هزار دلار به وی پرداخت.

'کارن مک دوگال'، مدل مجله پلی بوی نیز گفته بود که حدود یکسال، بین سال‌های 2006 و 2007 با ترامپ رابطه داشت.
ظاهرا این روابط در زمانی بود که ترامپ با ملانیا ازدواج کرده بود.

کد خبر 414530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha