همشهری آنلاین: نمایندگان ایران در حالی رقابت خود را در روز دوم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ آغاز کردند که در رشته‌های تیراندازی، قایقرانی، دوچرخه سواری، سپک تاکرا، تکواندو، تنیس، کشتی آزاد، ووشو، قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک، فوتبال، هندبال، پاراگلایدینگ، کبدی، سوارکاری و والیبال ساحلی رقابت دارند.

مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
  • صعود عابدینی و پاکدامن به جدول حذفی

به گزارش ايسنا، همزمان با دومین روز از رقابت‌های شمشیربازی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، رقابت‌های اسلحه سابر مردان و فلوره زنان آغاز شد. برای تیم‌ ‌ملی شمشیربازی ایران که در روز دوم تنها در بخش انفرادی اسلحه سابر حضور داشت، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به روی پیست رفتند و با کسب پیروزی‌های لازم در دور گروهی گام به مرحله حذفی گذاشتند.

علی پاکدامن در دور گروهی بسیار مقندرانه ظاهر شد و توانست در پنج دیدار متوالی به ترتیب برابر حریفانی از ژاپن، ویتنام، هنگ کنگ، قطر و اندونزی به پیروزی برسد و به جمع سی و دو سابریست برتر آسیا راه یابد. مجتبی عابدینی با دو پیروری برابر نمایندگان قطر و مالزی و سه شکست برابر ویتنام، هنگ کنگ و چین راهی جدول اصلی سی و دو نفره شد.
  • صعود رویینگ چهار نفره مردان به فینال بازی‌های آسیایی

در ادامه‌ رقابت‌های رویینگ بازی‌های آسیایی 2018، تیم‌ ‌ملی رویینگ چهار نفره ایران به فینال این مسابقات رسید. پس از صعود رویینگ تک نفره و دو نفره بانوان به فینال، تیم چهار نفره مردان نیز با ترکیب سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، مسعود محمدی و مجتبی شجاعی با ثبت زمان 6:22.27 به فینال بازی‌های آسیایی 2018 صعود کردند.

پیش از این نازنین ملایی در تک نفره بانوان و نازنین رحمانی و مریم امیدی پارسا در دو نفره بانوان به فینال رسیده بودند و محسن شادی در تک نفره مردان و رضا قهرمانی و امیرحسین محمودپور در دو نفره مردان به شانس مجدد رفتند.

  • شکست تیم ملی سپک تاکرا مقابل هند

تیم ملی سپک تاکرای ایران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی بازی‌های آسیایی شکست خورد. در دومین روز از بازی‌های آسیایی 2018 تیم ملی سپک تاکرای ایران در بخش تیم ایونت به مصاف هند رفت که با نتیجه یک بر 2 شکست خورد.

وحید ابراهیمی، امیر حسنی، احسان امان بار، امیر خانی، وحید ملکی، مرتضی مقدم، مهرداد جعفری، سینا رضایی، محمد صفایی، حمید گرویی، ناصر پنق، فرشاد کایکانی و رامین رامندی ملی‌پوشان سپک تاکرای ایران در بازی‌های آسیایی هستند. مربی‌گری این تیم را محمد مرادی بر عهده دارد. تیم ایونت ایران در مرحله مقدماتی با کشورهای اندونزی و هند همگروه بود که مقابل هر دو تیم شکست خورد.

  • پنجمی ایران در روز دوم

دومین روز از مسابقات بازی‌های آسیایی در حال برگزاری است و ایران با گرفتن دو مدال طلا، یک برنز کشتی آزاد و دو نقره پومسه در رده پنجم جدول مدالی قرار دارد.

دومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی اندونزی و دو شهر پالمبانگ و جاکارتا در حال برگزاری است. کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌های آسیایی ۳۷۸ ورزشکار در ۴۲ رشته ورزشی دارد. در حال حاضر ایران با دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در رده پنجم جدول مدالی بازی‌ها قرار دارد. کشورهای چین، ژاپن و اندونزی در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند

کد خبر 414172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha