همشهری آنلاین: آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: چرا نباید بعضی از مدیران نالایق - اگر نگوییم فاسد - که این همه ضرر و خسارت به مملکت و مردم ضعیف می‌رسانند را به سزای اعمال خود رساند؟

به گزارش همشهري آنلاين، آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني در ديدار جمعی از مردم، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان، به وضعیت بد اقتصادی مملکت، سر و سامان بدهند و قشر ضعیف جامعه را از این مشکلات طاقت‌فرسا نجات دهند؟

اين مرجع تقليد در قسمت دیگری از توصیه‌های خود خطاب به مسئولان اظهار داشت: اینجانب بارها و بارها در ملاقات‌ها و پیام‌ها و نامه‌های خود درباره این مشکلات و راه حلّ آن تذکر داده‌ام و اکنون هم تذکر می‌دهم که زندگی برای بسیاری از مردم دشوار شده است.

وي با ابراز تاسف از اينكه 
عدم ثبات اقتصادی، گرانی، بیکاری، طلاق و مفاسد اخلاقی روز به روز بیشتر می‌شود، افزود: ربا و رشوه و منکرات به جای احقاق حق و عدالت در بعضی از ادارات به طور سرسام‌آوری وارد شده است. چرا نباید بعضی از مدیران نالایق - اگر نگوییم فاسد - که این همه ضرر و خسارت به مملکت و مردم ضعیف می‌رسانند را به سزای اعمال خود رساند؟

آيت‌الله صافي گلپايگاني افزود: منابع خبری اعلام کردند که طیّ دو سه ماه اخیر، میلیاردها دلار ارز تخصیص داده‌اند. چه اندازه از آن به کشور برگشته است، خدا می‌داند. آیا می‌دانید با این همه پول که سرمایه انبوهی برای مردم است، چه خدمت‌ها می‌شد به کشور كرد؟ میلیاردها دلار را غارت كرده و ارزش پول مملکت را پایین آوردند. آیا بهتر نبود مسئولان فقط با مقداری از آن، مایحتاج اولیه مردم را تامین می‌کردند تا اجناس ضروری گران نشود؟ چرا آنها را به مصرف دارو و درمان و تجهیزات پزشکی نرساندند؟ آیا پیش خدا مسئول نیستند؟

اين مرجع عالیقدر در بخش دیگری از سخنان خود، راه حل مشکلات موجود را همت جهادی و کنار گذاشتن منافع جناحی دانست و بیان کرد: مسئولان باید ببینند مردم چه می‌خواهند نه اینکه خود را نماینده مردم معرّفی کنند ولی بر خلاف میل آنها رفتار نمایند!

وي با بيان اينكه مردمِ همیشه در صحنه ما، عزّت و شرف و سربلندی مملکت را می‌خواهند و مسئولان باید پاسخگوی این همه خوبیِ مردم باشند، 

از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران خواست با کنار گذاشتن منافع حزبی و جناحی و با وحدت کلمه و نیّت خالص، همین امروز در رفع مشکلات مردم، همّت جهادی كنند که دیگر، فردا دیر است.
  • منبع: پايگاه اطلاع رساني آيت‌الله صافي گلپايگاني
کد خبر 412570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha