همشهری آنلاین: کاتای تیمی بانوان با شکست دادن هند مدال برنز آسیا را از آن خود کرد. شیما آل سعدی مدال برنز وزن منهای ۶۱ کیلوگرم را گرفت و مدال برنز وزن منهای ۸۴ کیلوگرم به مهدی خدابخشی رسید.

Kata Team

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی‌پور، نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری‌زاده در ديدار رده‌بندي پانزدهمين دوره رقابت‌هاي كاراته قهرماني آسيا در امان اردن با برتري 5 بر 0 مقابل تيم هند به مدال برنز دست يافت. تيم بانوان تيم سریلانکا را شکست داده و در مقابل تیم مالزی شکست خورده بود.

شیما آل سعدی در مصاف با حريف تايلندي 5 بر 0 پيروز شد و در ديدار رده‌بندي 8 بر 3 بارنو ميرزائوا از ازبكستان، دارنده برنز آسيايي 2015 را شكست داد و به مدال برنز وزن منهاي 61 كيلوگرم دست يافت. او ابتدا حریفی از سریلانکا را ۸ بر 0 برده و سپس ۱۱ بر ۲ مغلوب نماینده ویتنام شده بود.

و مهدی خدابخشی در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم در جدول شانس مجدد ابتدا به مصاف لاکشیتا جایاکوتی از سریلانکا رفت و با نتيجه 8 بر 0 به برتري رسيد و در ديدار رده‌بندي موفق شد 5 بر 2 ساتیامو روماریو از اندونزی را شكست دهد و سومين مدال برنز ايران در رقابت‌هاي آسيايي اردن و دومين مدال برنز خود را در ي كسال اخير در رقابت‌هاي آسيايي به دست آورد.

او پيش از يان حریف عراقی را ۸ بر 0 برده و در مبارزه دوم مقابل ریوتارو آراگای ژاپنی قرار گرفته و هانسوکو شده بود.

 

کد خبر 410847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha