همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: در مورد حادثه ایرانشهر آماری که اعلام کردند واقعی نبود و آنچه که به صورت رسمی به ما تا این لحظه گزارش شده و شکایت کرده‌اند، ۴ مورد بوده است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه صد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران از آخرین اقدامات انجام شده درباره حادثه ایرانشهر گفت و اظهار کرد: در مورد حادثه ایرانشهر باید بگوییم آن تعدادی که اعلام کرده‌اند واقعی نبود و طبق گزارش رسمی که تا این لحظه به ما اعلام شده است و شکایت رسمی کرده‌اند چهار مورد بوده است.

وی ادامه داد: البته در بازجویی از افراد ادعا شده است که موارد دیگری وجود دارد اما هنوز این موارد اثبات نشده است. همچنین قوه قضاییه اکنون مسئول کار است و باید موضوع را به صورت دقیق و سریع پیگیری کند تا با اقدام سریع، بازدارندگی ایجاد کنیم.

وزیر کشور اضافه کرد: در برخی از حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد قوه قضاییه با سرعت وارد عمل می‌شود تا بتواند عادلانه و منصفانه برخورد جدی داشته باشد و این اقدام قطعا بازدارندگی خواهد داشت اما به طور مثال در مورد این موضوع 6 ماه تا 1 سال به طول می‌انجامد تا حکم صادر شود و این امر قدرت بازدارندگی خود را از دست می‌دهد و ممکن است برخی از افراد مدعی و طلبکار باشند.

وی تصریح کرد:" امیدواریم دستگاههای امنیتی، قضایی و انتظامی که مسئول پیگیری این موارد هستند با دقت و سرعت و جدیت ابتدا پیشگیری و بازدارندگی کنند و اگر اتفاقی افتاد با سرعت برخورد کنند که در جامعه امنیت بیشتری ایجاد شود.

وزیر کشور در خصوص تمهیدات لازم برای شادی مردم پس از فوتبال نیز افزود: به تمام استانها اعلام کردیم تا تمام ملاحظات اجتماعی، اخلاقی، امنیتی و خدماتی را در نظر بگیرند و استانداری ها و فرمانداری ها نیز بایستی جلسات لازم را برگزار کرده و ملاحظات لازم را در این خصوص رعایت کنند. هدف ما شادی مردم است و این که فرزندان یک ملت در سطح بین المللی ورزشی را ارائه کردند و این موضوع آرزوی آنها بود، مهم است. ان شاء الله نتایج خوبی در آینده به دست آوریم.

 

کد خبر 408799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha