همشهری آنلاین: قیمت طلا و انواع سکه در بازار امروز شنبه ۲ تیرماه افزایشی بود، به طوریکه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید حدود ۱۱۲ هزار تومان گران شد و کانال ۲ میلیون و هفتصد هزار تومان را درنوردید.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران، نرخ سكه بهار آزادي طرح جديد (امامي) امروز شنبه 2 تيرماه به هنگام بازگشايي بازار به قيمت 25 ميليون و نهصد و ده هزار ريال قيمت‌گذاري شد.

بالاترين قيمت روز 27 ميليون و سه هزار ريال و پايين‌ترين قيمت همان نرخ بازگشايي بود و تا لحظه تنظيم اين خبر بر روي قيمت 26 ميليون و نهصد و چهل و پنج هزار ريال بود كه مجموعا يك ميليون و يكصد و بيست هزار ريال نوسان را به ثبت رساند.

نيم سكه‌ بهار آزادي نيز با حداقل قيمت يك ميليون و دويست و پنجاه و شش هزار تومان و حداكثر قيمت يك ميليون و سيصد و سي و دو هزار تومان معامله شد و ربع بهار آزادي نيز بين حداقل 700 هزار و پانصد تومان و حداكثر 722 هزار تومان ارزش‌گذاري ‌شد.

جدول سکه

در بازارهای جهانی هر اونس طلا یک هزار و 269 دلار و 49 سنت ارزش‌گذاري شد و هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار ایران دو میلیون و 317 هزار و 900 ریال عرضه شد.

کد خبر 408689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha