همشهری آنلاین: در راستای رفع بوی نامطبوع متصاعد شده در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) که ناشی از فعالیت تعدادی از دامداری‌ها و کشتارگاه‌ها است، مقرر شد که سازمان آب‌منطقه‌ای اقدامات موثری را انجام دهد.

ورود سازمان آب‌ منطقه‌ای برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام

به گزارش ایسنا، در جلسه کارگروه آلودگی هوای استان تهران که امروز یکشنبه به ریاست استاندار تهران تشکیل شد، موضوع بوی نامطبوع در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نهایتاً مقرر شد سازمان آب‌منطقه‌ای برای رفع این بوی نامطبوع اقدامات موثری را انجام دهد.

در این جلسه در بررسی اقدامات انجام‌ شده در زمینه شناسایی و رفع کانون‌های تولیدکننده بوی نامطبوع در جنوب تهران و مسیر فرودگاه، یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گزارشی را ارائه کرد که در این گزارش به اقدامات شهرداری تهران در جهت توسعه فضای سبز و ساماندهی سایت آرادکو و سایت‌های مناطق ۲۱، ۲۲ و ۱۳ شهرداری تهران اشاره شد.

وی در این گزارش تاکید کرد: بخشی از بوی نامطبوع متصاعد شده در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) ناشی از فعالیت تعدادی از دامداری‌ها و کشتارگاه‌هاست که در این راستا توسط آب‌ منطقه‌ای اقداماتی انجام شده است و باید برای رفع کامل این معضل اقدامات دیگری نیز انجام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اجرای بیش‌ از دو هزار هکتار درختکاری در غرب تهران نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 408278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha