همشهری آنلاین: دو تیم برزیل و سوئیس در اولین دیدار خودشان در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند و در پایان این سوئیس بود که به یک تساوی ارزشمند دست یافت.

برزیل و سوئیس

 دو تیم ملی برزیل و سوئیس در اولین دیدار خودشان در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند. گزارش این دیدار:

اولین خطر جدی را ژمایلی روی دروازه برزیل ایجاد کرد و ارسال ژردان شکیری را به بالای دروازه فرستاد. در ادامه برزیل صاحب موقعیت شد و پائولینیو می توانست در دقیقه ۱۱ گل برتری را به ثمر برساند که این توپ با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹ کوتینیو موفق شد گل زیبایی را وارد دروزاه سوئیس کند و تیمش را پیش بیندازد. بعد از این گل زیبا بازی آرام شد و دو تیم به میدان داری مشغول بودند و موقعیت خاصی را روی دروازه ها شاهد نبودیم.

دقیقه ۴۵ ضربه سر تیاگو سلیوا روی ارسال کرنر از جناح چپ با اختلاف کمی از بالای دروازه سوییس بیرون رفت تا این دیدار با برتری یک بر صفر برزیل در نیمه نخست خاتمه یابد.

در دقیقه ۵۰ استیون زوبر با ضربه سر توانست از روی نقطه کرنر گل تساوی را وارد دروازه برزیل کند. هر چند بازیکنان برزیل معتقد بودند سوئیسی‌ها خطا کردند و این گل باید مردود اعلام می شد. بعد از این گل بار دیگر برزیلی‌ها بازی رو به جلویی را به نمایش گذاشتند. اما گلی دیگر زده نشد حتی با پنج دقیقه وقت اضافه.

  • برزیل: آلیسون، تیاگو سیلوا، میراندا، مارسلو، کاسیمیرو، گابریل ژسوس، نیمار، فیلیپ کوتینیو، دانیلو، پائولینیو و ویلیان.
  • سوئیس: یان سومر، اشتفان لیش اشتاینر، مانوئل آکانجی، هریس سفروویچ، گرانیک ژاکا، والون بهرامی، ریکاردو رودریگز، استیون زوبر، بلرین ژمایلی، فابرین شار، ژردان شکیری.
کد خبر 408255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha