سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

زنی ۴۲ ساله کارت عابربانک شوهرش را گرفت و برای خرید مانتوی دخترش از خانه بیرون رفت اما به طرز مرموزی ناپدید شد.

گمشدگان

به گزارش همشهری، هفتم شهریور‌ماه پارسال مردی به اداره پلیس پایتخت رفت و اعلام کرد که همسرش به طرز مرموزی ناپدید شده است. وی گفت: خانه ما حوالی مشیریه است و همسرم به نام مکیه ساعت 10صبح امروز (هفتم شهریور) برای خرید مانتوی دخترم که قرار بود اول مهر به مدرسه برود از خانه بیرون رفت. ضمن اینکه به گفته فرزندم موبایلش را هم داخل خانه جا گذاشته بود. او حتی کارت عابربانک مرا هم گرفت تا با آن خرید کند.

داخل حسابم هم 10میلیون تومان پول بود و قرار بود پس از خریدکردن تا ظهر برای ناهار به خانه برگردد اما دیگر بازنگشت. وی ادامه داد: وقتی فرزندانم به من اطلاع دادند که مادرشان به خانه برنگشته، نگران شدم ضمن اینکه موبایلش را هم با خودش نبرده بود، با وجود این به هرکجا که فکر می‌کردم رفته باشد سر زدم اما هیچ‌کس خبری از همسرم مکیه نداشت.

پس ازاعلام مفقود شدن این زن، ‌تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و پی بردند که زن جوان خط موبایل دیگری هم داشته است. وی آخرین بار با فردی تماس گرفته و پس از آن موبایلش خاموش شده بود.

آخرین فردی که با زن ناپدید شده تماس گرفته بود ، ‌نوجوان 17ساله‌ای بود اهل افغانستان که با دستور قاضی بازداشت شد. این پسر افغان مدعی شد که موبایلش مدتی قبل سرقت شده و خبر ندارد که چه‌کسی با زن ناپدید شده تماس گرفته است. با وجود این، با گذشت 8‌ماه از ناپدید شدن زن جوان ، ‌بررسی‌ها همچنان ادامه دارد تا معمای این ماجرا آشکار شود. ضمن اینکه با دستورقاضی، ‌عکسی از زن جوان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تا هرکسی اطلاعی از وی دارد، مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران را در جریان قرار بدهد.

کد خبر 406171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha