همشهری آنلاین: کارگردان و بازیگر مشهور سینمای آمریکا در واکنش به تیراندازی اخیر در مدرسه‌ای در فلوریدا، ترامپ را مقصر خواند و او را یک جامعه‌ستیز بیمار نامید.

سینما

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به دنبال تیراندازی در دبیرستانی در فلوریدا و اعتراض چهره‌های مشهور به قانون حمل اسلحه در آمریکا، راب راینر این امر را پایانی بر ریاست جمهوری ترامپ خواند.

فیلمساز مشهور هالیوودی در توییتر به آنچه «وطن پرستان حزب جمهوری‌خواه» نامید حمله کرد و خواست پیش از این که زندگی بچه‌های بیشتر و آمریکا بیش از این به خطر بیفتد، رییس جمهور را برکنار کنند.

کارگردان و نویسنده سرشناس در توییتر نوشت: تا کی باید مجبور باشیم یک جامعه ستیز از نظر روانی بیمار را تحمل کنیم؟ تا کی این بیمار روانی که فکر می‌کند رهبر جهان آزاد است باید مرگ‌های وحشتناکی برای کودکان بی‌گناه رقم بزند؟ اکنون وقت آن است تا وطن‌پرستان حزب جمهوری خواه در برابر او بایستند و به این بیماری پایان دهند.

این فیلمساز که تاکنون بارها ترامپ را به باد انتقاد گرفته رییس جمهور آمریکا را برای گزارش‌هایی مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، مورد خطاب قرار داد و نوشت: زمانی بود که حزب جمهوری خواه بخشی از امنیت ملی محسوب می‌شد. وقتی ترامپ از پذیرش حمله روسیه به آمریکا سرباز زد، او در واقع از حمایت از آمریکا سر باز زد. وقتی او از حمایت از امنیت قانون اسلحه اجتناب می‌کند او از حمایت از آمریکا دارد اجتناب می‌کند.

راینر در چند روز اخیر و پس از حمله به این مدرسه توسط یکی از دانش‌آموزان مسلح، در توییتر ترامپ را بارها مورد خطاب قرار داه و یک بار هم دو روز پیش نوشته بود: ۲۱ میلیون دلیل برای اجتناب ترامپ از حمایت از فرزندان ما در مدرسه‌ها وجود دارد. سازمان اسلحه جیب گشادی دارد اما ما باید به آنها نشان دهیم که قلب‌های ما بزرگ‌تر از آنها و جیب‌های ما گشادتر از آنهاست.

 

کد خبر 398851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha