همشهری آنلاین: رقابت‌های نوجوانان تکواندوکار در تورنمنت بین‌المللی ترکیه به پایان رسید و نوجوانان کشورمان موفق به کسب ۲۴ رنگارنگ شدند.

Takwondo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره تورنمنت بین‌المللی ترکیه از روز یکشنبه 22 بهمن ‌ماه با حضور 2400 شرکت‌کننده در دو بخش کیوروگی و پومسه و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت 4 روز پیگیری می‌شود که از این تعداد 701 نفر (385 پسر - 316 دختر) در رده سنی نوجوانان حضور دارند.

تیم‌های ملی تکواندوي نوجوانان دختر و پسر کشورمان که با تصمیم کادر فنی و برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان 2018، در تورنمنت بین‌المللی ترکیه (G1) شرکت کردند، موفق به کسب 14 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز شدند.

نوجوانان دختر نیز 6 مدال طلا توسط مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، مبینا شاکری، کیمیا همتی، آناهیتا توکلی و ولی‌نژاد، 3 نقره توسط مهسا کیا دلیری، مریم حاجی علیزاده و نرگس میرنورالهی) و 2 برنز توسط یلدا رنجبر و مبینا کلی‌وند را به خود اختصاص دادندد. زهرا علیزاده، مریم ملکوتی‌خواه، فاطمه جعفری و کوثر اساسه نیز موفق به کسب مدال نشدند.

فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده داشتند.

تیم ‌ملی نوجوانان پسر کشورمان نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب 8 مدال طلا توسط حسین لطفی، امیر ولی‌پور، امیرسینا بختیاری، حامد اصغری، محمدمهدی عمادی، امیرحسین بهرآبادی، محمدعلی خسروی و نیما مهرعلی، 3 نقره توسط امیرحسین مهاجری، اشکان زحمت‌کشان و محمد خانی و 2 برنز توسط آرین آرش و عرفان مرادی شد. ابوالفضل حاتمیان و علیرضا یعقوب‌تبار نیز از کسب مدال بازماند.

وحيد عبدالهي به عنوان سرمربي، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم پسران را تشکیل مي‌دادند. محمدرضا زوار نیز مدیرفنی تیم بود.

بدين ترتيب جمع مدال‌های دختران به 11 و جمع مدال‌هاي پسران به 13رسيد.

تیم تکواندو

 

کد خبر 398266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha