شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مکالی کالکین که سال در اوایل دهه ۱۹۹۰ در دو قسمت «تنها در خانه» نقش قهرمان داستان را ایفا کرد، فیلم اول را به دلیل حضور نداشتن دونالد ترامپ بیشتر دوست دارد.

دونالد ترامپ

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، کالکین که در 10 سالگی به ستاره هالیوود تبدیل و با بازی در نقش کوین مکالیستر در «تنها در خانه» نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد، به تازگی در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و به پرسش‌های تماشاگران پاسخ داد. یکی از پرسش‌های مهم و فراگیر هم این بود که مکالی 37 ساله کدام قسمت از نخستین فیلم‌های کارنامه خود را بیشتر می‌پسندد و دوست‌تر دارد؛ «تنها در خانه» یا «تنها در خانه 2: گمشده در نیویورک»؟

دو فیلم اول از مجموعه «تنها در خانه» هر دو به کارگردانی کریس کلمبوس نزدیک به سه دهه است به برنامه ثابت و همیشگی شبکه‌های تلویزیونی آمریکا در ایام سال تازه میلادی تبدیل شده‌اند. قهرمان آن فیلم‌ها که در چهار سال اخیر وارد عرصه موسیقی حرفه‌ای هم شده، «تنها در خانه» را بیشتر دوست دارد. کالکین در توضیح دلایل آن می‌گوید: «همه چیز آن فیلم خوب بود و همه‌اش در شیکاگو گذشت. نمی‌دانستیم قرار است چه اتفاقی بیفتد و لازم نبود خیلی پرواز کنیم.»

اما او یک دلیل بزرگ‌تر هم برای این دوست داشتن دارد: «تنها در خانه اول 100 درصد کمتر ترامپ داشت!» در واقع، کسی که امروز ساکن کاخ سفید است، در گذشته یک چهره تلویزیونی بود و در برخی فیلم‌ها نقش‌های کوتاه بازی می‌کرد. از جمله در «گمشده در نیویورک» که کوین وارد نیویورک و در هتل پلازا مستقر می‌شود. از آنجا که مالک آن هتل کسی نبود جز رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا، ترامپ تصمیم گرفت در «تنها در خانه 2» نقشی افتخاری ایفا کند.

سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی جایی از فیلم در پاسخ به کوین که دنبال راه رسیدن به لابی می‌گردد، یک نشانی یک خطی به او می‌دهد: «انتهای سالن بپیچ به چپ!» این نقش کوتاه در فیلمی مربوط به سال 1992 شاید یاد کمتر کسی مانده باشد اما هتلی که دونالد ترامپ سال 1988 خرید، همچنان جزو انبوه دارایی‌های اوست.

کد خبر 397304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha