همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در مورد پنالتی هیچ کاری نمی‌شود کرد گفت؛ حتی در فینال جام جهانی هم امکان از دست دادن پنالتی وجود دارد.

وینفرد شفر

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر پس از تساوی تیمش برابر پدیده گفت: بازی خوبی بود. هواداران بازی جذابی را دیدند. نیمه اول سه، چهار موقعیت خوب داشتیم که قدر آن‌ها را ندانستیم. در نیمه دوم نیز پدیده فرصت خوبی داشت که آن‌ها هم از گلزنی عاجز ماندند.

او ادامه داد: ما فرصت‌های زیاد گلزنی ایجاد کردیم و حتی در این بازی به جای قربانی به انصاری بازی دادیم‌ام بدشانسی ما، دیر حرکت کردن در مواقع لازم و خوش‌شانسی حریف باعث شد نتوانیم دروازه پدیده را باز کنیم.

شفر درباره از دست دادن پنالتی گفت: امید ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان ایران است و از دست دادن پنالتی ممکن است در فینال جام جهانی نیز رخ دهند اما امروز تیم حریف با ۱۲ بازیکن بازی کرد. زمانی که ما فرصت خوبی داشتیم، بازیکن نیمکت‌نشین حریف توپی را به داخل زمین فرستاد که موجب شد داور بازی را متوقف کند که این جوانمردانه نبود.

سرمربی استقلال گفت: شاید مشکل کوچکی داشتیم که وقتی توپ را در میانه میدان از دست می‌دادیم، پوشش لازم صورت نمی‌گرفت. برزای و قربانی خوب کار کردند و در حفظ توپ کمک کردند، امیدوارم در بازی‌های بعدی خوش‌شانس‌تر باشیم.

وی تصریح کرد: بازیکن جدید فردا به ما اضافه می‌شود و باید ببینیم که چقدر طول می‌کشد تا در تیم جا بیفتد. هر تیمی جلوی ما بازی می‌کند ۵۰ درصد توان بیشتر از حد نرمال می‌گذارد چون می‌خواهند نخستين تيمي باشند که ما را شکست می‌دهند. محسن کریمی و داریوش شجاعیان را در این بازی نداشتیم، در مورد پنالتی هم چه می‌شود کرد؟ یا گل می‌شود یا نه، مشکلی در این باره نداریم. دفعه قبل پنالتی به تیر خورد و گل شد اما داور نگرفت.

سرمربی استقلال افزود: درباره نیمکت حریف باید بگویم که یک فرصت خوب برای ضدحمله داشتیم اما توپ را از روی نیمکت پدیده داخل زمین انداختند. سوالم این است که چرا توپ را انداخت؟ خودش می‌آمد وارد زمین می‌شد و بازی می‌کرد.

وی درباره داوری مسابقه گفت: با داور مشکلی نداشتم و اعتراضم به تیم داوری نبود. از داور و کمک‌هایش راضی‌ام.

شفر درباره جذب مهاجم جدید با آمار ضعیف به جای شهباززاده و بیت‌سعید افزود: مشخص است که می‌تواند به ما کمک کند، بیت‌سعید قبل از ورود به استقلال در تیم قبلی‌اش یکی از بهترین‌ها بود اما وقتی به استقلال آمد نتوانست گل بزند. خیلی وقت‌ها دیده‌ایم که شاید یک باشگاه انتخابی خوب برای یک بازیکن نباشد. حسن در استقلال شانسی نداشت، بازیکن تازه‌وارد قطعا سرحال و آماده است تا به ما کمک کند. ما یک جای خالی دیگر هم داریم.

او درباره عملکرد قربانی گفت: علی قربانی یک شانس بزرگ در برابر سایپا داشت که گل نشد اما این پایان راه نیست، بازیکنانی داریم که مطمئنا در بازی‌های آتی مشکل گلزنی را حل خواهندکرد. در جدول رده‌بندی موفق کار کردیم، همین که موفق شدیم از انتهای جدول جهشی خوب داشته‌باشیم یعنی راه را درست می‌رویم.

کد خبر 395890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha