همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس سرباز ولایت و میراث دار ارزش‌های انقلاب، امام و شهداست، گفت: با اقتدار و قدرت اطلاعاتی خود اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند.

فرمانده انتظامی پایتخت

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در همایش فرماندهان و روسای پلیس تهران اظهارکرد: با تدابیر صورت گرفته در راستای ایجاد تحول در حوزه کلانتری ها امروزه حدود 80 درصد از توان و امکانات کلانتری‌های ما در حوزه تهران بزرگ در کف خیابان و در راستای خدمت رسانی بی واسطه و سریع به مردم است.

وی با اشاره به اجرای مراحل مختلف طرح های رعد، والعادیات و ... و توفیقات و نتایج مطلوب این طرح ها و رضایت مندی شهروندان از برخورد رعد آسای پلیس با اراذل و اوباش، مجرمان، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و... افزود: با تدابیر صورت گرفته طرح‌های اجرا شده تحول چشمگیری را در حوزه کلانتری‌های ما ایجاد کرده است و این طرح‌ها موجبات پویایی و تحرک و رقابتی سالم را در مجموعه پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های ما ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی تهارن بزرگ اظهار کرد: امروز در بررسی‌های آماری صورت گرفته مشخص شده است که پس از اجرای طرح‌های مختلف در تهران بزرگ وقوع جرایم از حدود 6 درصد به زیر یک درصد کاهش داشته است که این خود نشان دهنده توفیقات به دست آمده در اجرای این طرح است.

رحیمی اضافه کرد: با عنایت خداوند متعال و تلاش‌های صورت گرفته تا کنون هفت مرحله طرح رعد در حوزه کلانتری‌های تهران بزرگ اجرایی شده که هر مرحله آن از مرحله قبلی بهتر و کامل تر بوده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه امروز با تاکیدات و تدابیر صورت گرفته، پلیس حالتی آفندی دارد و مجاهدانه در کشف جرم و دستگیری مجرمان اقدام می کند، گفت: همه قسمت های پلیس پایتخت امروز با توانی مضاعف برای خدمتگزاری به مردم پای کار هستند.

رحیمی اضافه کرد: پلیس تهران بزرگ با رصد خوب اطلاعاتی و با وحدت، اخوت و با سعه صدر خود برای برخورد با نا هنجاری های اجتماعی ها و خدمتگزاری به مردم پای کار است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، ما خود را سرباز ولایت و میراث دار ارزش های انقلاب و امام و شهدای گرانقدرمان می دانیم و با اقتدار و قدرت اطلاعاتی خود اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند.

وی در پایان با اشاره به اتفاقات و حوادث اخیر رخ داده در تهران اعلام کرد: پلیس در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و فرماندهی و مدیریت هوشمند سردار فرمانده ناجا، با سعه صدر و با خویشتن داری حوادث اخیر را به خوبی مدیریت کرد و اجازه نداد که تعداد اندکی فریب خورده با امنیت و آرامش مردم عزیزمان بازی کنند.

کد خبر 395833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha