همشهری آنلاین: رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از برپایی چادرهای امداد و درمان نزاجا به منظور آمادگی کامل خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله احتمالی در چند نقطه از مراکز نیروی زمینی ارتش خبر داد.

ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ دوم پزشک شهنام بابلی با اعلام این خبر افزود: برابر تدابیر امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش چادرهای امداد و درمان در چند نقطه از مراکز و کوی های سازمانی نیروی زمینی ارتش برپا شده است.

وی ادامه داد: پس از وقوع زلزله در تهران، تیم های پزشکی نیروی زمینی ارتش با برپایی چادرهای امداد و درمان در کوی سازمانی شعبانیه، امیرالمومنین و اداره بهداشت و درمان در آماده باش کامل بسر می برند.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه از حادثه دلخراش زلزله درکرمانشاه تجربه بسیار بالایی را کسب کردیم، افزود‌: حادثه زلزله خبر نمی کند ولی نیروی زمینی ارتش از لحظه وقوع زمین لرزه در تهران تمامی بیمارستان ها، کادر پزشکی و تیم های امداد و نجات را در حال آماده باش قرار دادیم و اگر خدای ناکرده اتفاقی پیش آید با تمام قوا در خدمت ملت فهیم خواهیم بود.

سرتیپ پزشک بابلی توضیح داد: جیره های مواد غذایی اعم از آب معدنی، کنسرو ، خرما و نظایر آن را تهیه و به عنوان جیره اضطراری نگهداری می کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: چهل تخته چادر گروهی،چندین دستگاه آمبولانس،اتاق های عمل صحرایی و تیم تجهیزات پزشکی آماده هر نوع خدمات دهی خواهند بود.

زمین لرزه ای به بزرگی 5:2 ریشتر ساعت 23:27دقیقه چهارشنبه شب (29 آذرماه) تهران را لرزاند.

این زمین لرزه که در استانهای گیلان، البرز، قم، مرکزی و قزوین احساس شد در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داد.

کانون این زلزله در مرز استان تهران و البرز در 3 کیلومتری ملارد تهران هفت کیلومتری مشکین دشت استان البرز و 9 کیلومتری شهریار به وقوع پیوست است.

کد خبر 393313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha