یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان اینکه یک بازیکن خوب را برای جذب در نظر دارد گفت لیست ورود و خروج باشگاه موضوعی میان من و مدیر عامل است.

وینفرد شفر

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران جوان بوشهر در چارچوب جام حذفی گفت: بازی در جام حذفی اصلا آسان نیست. بازی سخت پرسپولیس در جام حذفی را دیدید که اصلا آسان نبود. باید از ابتدا بازی را کنترل کنیم و نباید شانس گل به تیم حریف بدهیم.

سرمربی استقلال درباره ملاقاتش با جباری اظهار کرد: ما یک ملاقات با یکدیگر داشتیم و با یکدیگر صحبت کردیم. جباری بازیکنی بزرگ و استقلال باشگاهی بزرگ است و امیدوارم هر دو طرف با یکدیگر نزدیک شوند و مشکل حل شود.

او درباره جدایی بیت سعید بیان کرد: حسن بیت سعید از تیم ما جدا شده است.

شفر درباره وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال اظهار کرد: شاید برخی بازیکنان به صورت قرضی از باشگاه جدا شوند. من یک بازیکن خیلی خوب را مد نظر دارم و امیدوارم ایشان زودتر به تیم ما برای لیگ و مسابقات آسیایی اضافه شوند. این که کدام بازیکنان در لیست ورود و خروج هستند موضوعی است که میان من و مدیرعامل باشگاه است. این گونه نیست که من یک لیست خروج به بازیکنان بدهم و تمام شود. من با بازیکنان صحبت می‌کنم و به آنها می‌گویم شاید بهتر باشد به تیمی بروید که فوتبال بازی کنید زیرا در استقلال تنها می‌توانند تمرین کنند و فرصت بازی ندارند.

شفر درباره مکان جدید تمرینی استقلال گفت: از مجموعه صنایع دفاع راضی هستم. ما در زمین تمرین جدید هستیم. اول شاید خیلی خوشحال نبودم اما اکنون خوشحال هستم که همه چیز فراهم است و ما سالن وزنه و سالن کنفرانس داریم و در جایی شبیه به خانه خودمان هستیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره وضعیت شهباززاده اظهار کرد: پای راست او آسیب دیدگی جزئی داشت. خوب نیست که بازیکن با آسیب دیدگی تمرین کند. اوایل که حضور داشتم در تیم نورافکن با آسیب دیدگی کوچک تمرین کرد و مدت طولانی دور شد. فکر می کنم شهباززاده به بازی نرسد اما امروز با دکتر صحبت می کنم تا وضعیت او مشخص شود.

کد خبر 392863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha