همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران، مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ را با شکست مقابل عراق آغاز کرد.

Basketball

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال بزرگسالان كشورمان در نخستین مسابقه انتخابی جام جهانی به مصاف عراق رفت و شکستی ناباورانه را مقابل این تیم تجربه کرد.

سجاد مشایخی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان، محمد حسن‌زاده و روزبه ارغوان ترکیب ابتدایی ایران را مقابل عراق تشکیل می‌دادند.

تیم ایران از کوارتر ابتدایی، ترن اور (توپ‌های از دست رفته) زیادی مقابل عراق داشت و تا پایان 22 ترن اور مقابل 17 ترن اور عراق ثبت کرد.

ایران کوارتر اول را ۲۲ بر ۲۰ برد و تا ثانیه‌های پایانی کوارتر دوم هم با دو امتیاز پیش بود که دماریو میفیلد، گارد آمریکایی عراق با نفوذ به زیر سبد ایران یک خطا-گل به دست آورد و نیمه نخست ۴۱ بر ۳۹ به نفع عراق تمام شد. کوارتر دوم دقایقی هم به دلیل آسیب به بینی بازیکن عراق متوقف شد.

کوارتر سوم مسابقه ۱۵ بر ۱۴ به نفع ایران تمام شد؛ اما بازی ضعیف در کوارتر پایانی باعث باخت ۱۹ بر ۱۲ در این کوارتر شد و عراق در نهایت ۷۴ بر ۶۶ مقابل ایران برنده شد.

دماریو میفیلد از عراق با 24 امتیاز، 10 ریباند، 5 پاس گل و 5 توپ‌ربایی بهترین بازیکن این دیدار بود. فرید اصلانی با 16 امتیاز و اوشین ساهاکیان با 13 امتیاز، تنها بازیکنان دورقمی ایران بودند.

 

کد خبر 390498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha