همشهری آنلاین: بایرن مونیخ حساس‌ترین پیکار هفته یازدهم را به سود خود به پایان برد و دورتموند را ۳ بر یک شکست داد. شالکه، آر. بی. لایپزیگ، آینتراخت فرانکفورت، بایر لورکوزن و هامبورگ از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

Lewi
  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - وردر برمن یک

رقابت‌های هفته ۱۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۳ نوامبر/ 12 آبان) با برگزاری دیدار آینتراخت فرانکفورت و وردر برمن آغاز شد. سبزپوش‌های برمن که با سرمربی جدید خود وارد میدان شده بودند، علی‌رغم عملکردی خوب با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و همچنان در رده‌ هفدهم جدول به سر می‌برند. گل پیروزی فرانکفورت را سباستیان هالر یک دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند.

  • بوروسیا دورتموند یک - بایرن مونیخ ۳

حساس‌ترین پیکار هفته یازدهم بوندس‌لیگا شنبه‌شب میان تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد. سرخ‌پوش‌های بایرن در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه دورتموند قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشتند و به ویژه در استفاده از فرصت‌های به دست‌آمده موفق‌تر از میزبان خود عمل کردند. نبرد دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با پیروزی ۳ بر یک بایرن مونیخ خاتمه یافت.

گل‌های بایرن مونیخ در این دیدار را آرین روبن در دقیقه ۱۷، روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۷ و داوید آلابا در دقیقه ۶۷ به ثمر رساندند. تک‌ گل دورتموند را بارترا دو دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند. بایرن مونیخ با این پیروزی مهم صدر جدول را فتح کرد و اکنون با ۲۶ امتیاز یکه‌تاز است. دورتموند با ۲۰ امتیاز پس از لایپزیگ (۲۲ امتیاز) در رده سوم جدول جای دارد.

  • فرایبورگ صفر - شالکه یک

تیم شالکه که در فصل جاری خوش درخشیده، در هفته یازدهم به ششمین پیروزی خود دست یافت. سفیدپوش‌های شالکه در خانه فرایبورگ با هوشیاری توانستند یک بر صفر بر میزبان خود غلبه کنند و با سه امتیاز به خانه بازگردند. گل طلایی شالکه در این مصاف را کالیجوری، مدافع این تیم در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند. شالکه با این موفقیت به رتبه چهارم جدول ارتقا یافت.

  • آر. بی. لایزپیگ ۲ - هانوفر یک

موفقیت‌های آر. بی. لایپزیگ در بوندس‌لیگا ادامه دارد. این تیم اين هفته با نتیجه ۲ بر یک از سد مهمان خود، هانوفر گذشت و سه امتیاز کسب کرد. لایپزیگ تا دقیقه ۷۰ یک بر صفر از حریف خود عقب بود، اما توانست ورق را برگرداند و پیروز میدان را ترک کند. پولسن در دقیقه ۷۰ گل تساوی را برای لایپزیگ به ثمر رساند و تیمو ورنر پنج دقیقه مانده به پایان بازی با گل خود شکست هانوفر را مسجل ساخت.

  • هامبورگ ۳ - اشتوتگارت یک

هامبورگ نیز از تیم‌های موفق هفته بود. این تیم با دوندگی و جنگندگی مهمان جنوبی خود، اشتوتگارت را ۳ بر یک شکست داد و سه امتیاز مهم به دست آورد. هامبورگ با این پیروزی به رده ۱۵ جدول ارتقا یافت و فاصله خود با قعر جدول را افزایش داد.

  • آگسبورگ یک - بایر لورکوزن یک

مصاف سفیدپوش‌های آگسبورگ مقابل بایر لورکوزن پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با نتیجه عادلانه یک بر یک به پایان رسید. کوین فولاند، مهاجم بایر لورکوزن در دقیقه ۴۷ تیمش را یک بر صفر جلو انداخت، اما دانسو دو دقیقه بعد گل تساوی را برای تیم میزبان به ثمر رساند. لورکوزن و آگسبورگ هر یک با ۱۶ امتیاز در رده‌های هشتم و نهم جدول به سر می‌برند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - ماینتس یک

تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته ۱۱ بوندس‌لیگا علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی تنها به تساوی یک بر یک مقابل ماینتس دست پیدا کرد. سرخ‌پوش‌های ماینتس با انسجام دفاعی تلاش‌های تهاجمی مونشن‌گلادباخ را در مجموع خنثی کردند و با یک امتیاز به خانه بازگشتند. مونشن‌گلاباخ (۱۸ امتیاز) در رده هفتم و ماینتس (۱۲ امتیاز) در رده ۱۳ جدول جای دارند.

  • دیدارهای يكشنبه

پیکارهای هفته ۱۱ بونس‌لیگا عصر یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان ‌رسيد که طی آن اف ث کلن میزبان هوفن‌هایم بود كه در پايان با سه گل از اين تيم شكست خورد و ولفسبورگ نیز در خانه خود به مصاف پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین رفت كه اين ديدار پرگل با تساوي سه بر سه به پايان رسيد.

 

کد خبر 387579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha