پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
۰ نفر

پزشکی قانونی اعلام کرد جوان کبوترباز که پسربچه‌ای ۱۱ ساله به نام ابوالفضل را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت‌بام خانه‌شان در جنوب تهران کشانده و او را با ۵۰ ضربه چاقو به قتل رسانده بود، جنون ندارد.

متهم

به گزارش همشهري، متهم 24ساله كه علي نام دارد 17شهريور‌ماه امسال دست به جنايتي هولناك زد و پس از قتل پسربچه‌ 11ساله، جسد او را با كمك برادرش به بيابان‌هاي اتوبان تهران- قم برد و در آنجا رها كرد. در نهايت با گذشت 5روز از ناپديد شدن ابوالفضل راز اين جنايت فاش شد و هر دو برادر دستگير شدند.

در ادامه پدر و مادر مقتول با مراجعه به دادسراي جنايي تهران براي قاتل پسرشان درخواست قصاص در ملأعام كردند. جوان كبوترباز نيز با انتقال به دادسرا، به ارتكاب جنايت اعتراف كرد و مدعي شد چون خودش در كودكي قرباني نقشه شيطاني جواني شده بود، ابوالفضل را به قتل رساند تا سرنوشتش مانند او نشود.

با اظهارات عجيب قاتل، قاضي دشتبان او را به پزشكي قانوني معرفي كرد تا سلامت رواني وي بررسي شود. پس از آن پزشكي‌قانوني اعلام كرد كه قاتل سالم بوده و هنگام جنايت جنون نداشته است. با وجود اين متهم به اين نظريه اعتراض كرد و مدعي شد به‌خاطر جنون دست به جنايت زده است. پرونده اين‌بار در اختيار كميسيون 3نفره پزشكي قانوني قرار گرفت كه آنها هم پس از بررسي‌هاي تخصصي اعلام كردند كه قاتل پسربچه 11ساله سالم است و حالت خطرناك ندارد. به اين ترتيب او بايد منتظر باشد تا با ارسال پرونده‌اش به دادگاه، به اتهام قتل عمد محاكمه شود.

کد خبر 387079

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha