همشهری آنلاین: باشگاه 'وردر برمن' آلمان در ادامه نتایج ضعیف خود در رقابت‌های بوندس لیگا، پس از تجربه پنجمین شکست در طول ۱۰هفته در مقابل آگسبورگ، 'الکساندر نوری'، سرمربی ایرانی- آلمانی باشگاه را برکنار کرد.

آلکساندر نوری

به گزارش ايرنا، تارنمای دویچه وله آلمان دوشنبه 8 آبان، نوشت، وردر برمن با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اطلاع رسانی‌اش، ضمن اعلام برکناری نوری از سرمربیگری این تیم، خاطر نشان کرد، 'فرانک بومن'، مدیر ورزشی این باشگاه نیز از تلاش‌های وی قدردانی می‌کند.

بومن در این بیانیه اعلام کرد: نوری در فصل گذشته مسئولیتی سخت داشت و با موفقیت آن را انجام داد. از او تشکر می‌کنیم. او دارای همه خصیصه‌های یک مربی موفق بود. مطمئن هستم که در منصب دیگر موفق خواهد بود.

نوری در سال 2016 و در پی هدایت تیم جوانان زیر 23 سال وردر برمرمن، پس از برکناری ویکتور اسکریپنیک، سرمربیگری این تیم آلمانی را به عهده گرفت.

جایگاه وردر برمن در زمان مربیگری نوری پس از انجام 11 بازی بدون گل خورده، به رده ششم ارتقا یافت. این تیم سه بازی منتهی به پایان فصل را با رده هشتم باخت، اما درخشش سریع آن باعث شد این باشگاه قرارداد نوری را تا 2019 تمدید کند.

در حال حاضر، 'فلورین کوهلفت' به طور موقت هدایت این تیم را به عهده گرفت.

نوری سومین سرمربی بوندس لیگاست که در این فصل شغل خود را از دست داد. قبل از او، 'آندریاس یونکر' از وولفسبورگ و 'کارلو آنچلوتی' از بایرن اخراج شدند.

نوری در 10 هفته از رقابت‌های فصل جاری نتوانست به بردی برسد و با 5 باخت و 5 تساوی پایانی تلخ روی نیمکت برمن‌ها برای خود رقم زد.

کد خبر 386777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha