همشهری آنلاین: بایر لورکوزن در هفته ۹ بوندس‌لیگا با ارائه‌ بازی فوق‌العاده‌ای توانست مونشن‌گلادباخ را ۵ بر یک در هم کوبد. دورتموند در خانه فرانکفورت به تساوی دست یافت. لایپزیگ، شالکه و هانوفر از تیم‌های موفق این هفته بودند.

Bundesliga
  • شالکه ۲ - ماینتس صفر

رقابت‌های هفته ۹ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۰ اکتبر/ 28 مهر) با انجام دیدار شالکه و ماینتس آغاز شد. آبی‌پوشان شالکه در حضور ۶۰ هزار تماشاگر توانستند مهمان خود، ماینتس را ۲ بر صفر مغلوب کنند و به جمع تیم‌های بالای جدول بپیوندند. گل‌های شالکه در این دیدار را گروتسکا و بورگزتالر در دقایق ۱۳ و ۷۴ به ثمر رساندند.

بیبیانا اشتاین‌هاوس که از فصل جاری به عنوان نخستین داور زن در لیگ برتر فوتبال مردان آلمان سوت می‌زند، قضاوت دیدار شالکه مقابل ماینتس را برعهده داشت و این بار هم عمکرد موفقی از خود نشان داد.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - بایر لورکوزن ۵

تیم درخشان هفته ۹ بوندس‌لیگای آلمان بایر لورکوزن بود. سرخ‌پوش‌های لورکوزن که میزبان بوروسیا مونشن‌گلادباخ بودند، با ارائه بازی‌ای تماشای توانستند میزبان خود را ۵ بر یک درهم کوبند و با سه امتیاز به خانه بازگردند. در خور توجه آن که نیمه نخست دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود مونشن‌گلادباخ به پایان رسید بود. لورکوزنی‌ها در نیمه دوم عملکردی تهاجمی ارائه کردند و پنج بار (در دقایق ۴۸، ۵۹، ۶۱، ۶۹ و ۸۱) توپ را درون دروازه‌ میزبان خود جای دادند.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - بوروسیا دورتموند ۲

زردپوش‌های دورتموند که در هفته اخیر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به تساوی رسیده بودند، در هفته ۹ بوندس‌لیگا نیز ناگزیر شدند به تساوی بسنده کنند. بوروسیا دورتموند در پیکار مقابل آینتراخت فرانکفورت بر میزبان خود، هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات برتری داشت، اما نتوانست علی‌رغم برخورداری از فرصت‌های بیشتر به یپروزی دست یابد. مصاف دو تیم در نهایت ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

  • آگسبورگ یک - هانوفر ۲

هانوفر از تیم‌های موفق هفته ۹ بود. سبزپوش‌های هانوفر با پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبان خود، آگسبورگ سه امتیاز مهم به دست آوردند. آگسبورگ تا دقیقه ۷۷ بازی یک بر صفر از مهمان خود جلو بود، اما نیکلاس فولکروگ، مهاجم هانوفر که به عنوان جوکر وارد زمین شده بود، توانست ۲ بار دروازه آگسبورگ را باز کند و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

  • آر. بی. لایپزیگ یک - اشتوتگارت صفر

آر. بی. لایپزیگ نیز در طی این هفته برای دومین بار طعم موفقیت را چشید. لایپزیگ که در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا پورتو را شکست داده بود، در هفته نهم توانست با پیروزی یک بر صفر بر اشتوتگارت جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کند.

در آخرين بازي روز شنبه نيز بايرن مونيخ ميهمان هامبورگ بود كه با يك گل اين تيم را مغلوب كرد.

پیکارهای هفته نهم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با برگزاری سه دیدار به پایان ‌رسيد: کلن در خانه خود به مصاف وردر برمن رفت كه اين ديدار در پايان 90 دقيقه تلاش دو تيم با تساوي بدون گل پايان يافت، فرایبورگ میزبان هرتا برلین بود كه اين بازي هم با تساوي يك بر يك و تقسيم امتيازات همراه بود و ولفسبورگ نیز رویاروی هوفن‌هایم قرار گرفت كه اين ديدار نيز نتيجه‌اي غير از تساوي يك بر يك نداشت.

 

کد خبر 386018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha