همشهری آنلاین: وکلای شان پن به مدیران نتفلیکس هشدار دادند ممکن است پخش مستند تازه این شبکه درباره قاچاقچی بزرگ مکزیکی جان بازیگر سرشناس هالیوودی را به خطر بیندازد.

Sean Penn

به گزارش همشهري آنلاين، در نامه‌اي كه نسخه‌اي از آن به دست خبرنگاران روزنامه نيويورك‌تايمز رسيده، چنين آمده است كه اگر آسيبي به شان پن برسد، دست نتفليكس هم به خون او آلوده مي‌شود. به نظر مي‌رسد بازيگر برنده اسكار از اين ناراحت است كه مستند «روزي كه ال‌چاپو را ديدم» او را عامل اصلي لو رفتن محل اختفا و در نهايت دستگيري يكي از تحت‌تعقيب‌ترين قاچاقچي‌هاي دنيا از سوي وزارت دادگستري و پليس آمريكا معرفي مي‌كند.

مستند تازه نتفليكس روايتگر روزي در ميانه‌هاي ماه اكتبر دو سال پيش است كه در آن شان پن با همراهي بازيگري مكزيكي به نام كيت دل‌كاستيو به ديدار خواكين گوسمان لورا ملقب به ال‌چاپو رفت. در حالي كه دل‌كاستيو هماهنگ‌كننده اصلي ديدار پن با ال‌چاپو بود اما انتشار گزارشي از اين ديدار عجيب به قلم بازيگر هاليوودي در مجله رولينگ استون آن هم يك روز پس از بازداشت قاچاقچي بزرگ مكزيكي، پن را در شرايطي بسيار سخت قرار داد.

گفته مي‌شود پن نقشي در توليد «روزي كه ال‌چاپو را ديدم» نداشته و با سازندگان مستند همكاري نكرده است. اين فيلم بر اساس روايت دل‌كاستيو آماده نمايش شده و به گفته مديران نتفليكس، بازيگر هاليوودي به پيشنهاد آنها براي مشاركت در توليد روي خوش نشان نداده است. حالا بايد ديد روايت بازيگر مكزيكي از اين ديدار عجيب‌تر از واقعيت چه بوده و چه تاثيري بر سرنوشت يكي از بازيگران بزرگ هاليوود مي‌گذارد.

کد خبر 385662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha