جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با پبرپایی سه دیدار دنبال شد: فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز؛ سپیدرود رشت و پیکان تهران و پدیده مشهد و استقلال خوزستان.

لیگ
  • فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز با برتری فولاد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته چهارم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز جمعه در اهواز برگزار شد که طی آن تیم فولاد این شهر برابر گسترش فولاد تبریز به برتری ٢ بر یک رسید.

  • سپیدرود رشت و پیکان تهران

دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار از روز پایانی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه در رشت بین تیم های سپیدرود و پیکان برگزار شد که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر سپیدرود رشت پایان رسید.

تنها گل این دیدار در دقیقه ١٢ و توسط عماد میرجوان به ثمر رسید. سپیدرود رشت در حالی از پیکان میزبانی کرد و برابر این تیم به برتری دست یافت که در سه دیدار گذشته خود نتوانست به برتری برسد و کادر فنی این تیم زیر فشار انتقادات قرار داشت.

  •  پدیده مشهد و استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از هفته چهارم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان آغاز شد که این دیدار در پایان با تساوی ٢ بر ٢ به پایان رسید.

نیمه نخست این بازی با تک گل میثم دورقی در دقیقه ٤٥ و با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید. در نیمه دوم محمد خانزاده و حسین مهربان به ترتیب در دقایق ٥٨ و ٦٠ برای پدیده گلزنی کردند اما یوسف دلفی در دقیقه ٨٣ دومین گل استقلال را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی ٢ بر ٢ به پایان برسد.

کد خبر 379574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha