جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

دانیل کریگ که پیش از این خبرهایی مبنی بر خروج او از پروژه جیمز باند به گوش می‌رسید، اعلام کرد برای پنجمین و آخرین بار در نقش مأمور ۰۰۷ ظاهر می‌شود.

فیلم

به گزارش همشهري، بازيگر نامدار بريتانيايي كه نقل قول «حاضرم رگ دستم را بزنم اما بار ديگر نقش جيمز باند را بازي نكنم» او حسابي جنجالي شده بود، هفته گذشته در برنامه تلويزيوني استفن كولبر ظاهر شد و درباره اين حرف خود گفت: «من آن مصاحبه را 2روز پس از پايان بازي در پروژه «اسپكتر» و وقتي هنوز خسته بودم انجام دادم و به جاي اينكه چيزي ظريف بگويم، حرفي واقعا احمقانه زدم.»

درحالي‌كه كريگ پيش از حضور در تلويزيون با احتياط تمام اعلام كرده بود هنوز هيچ‌چيز درباره بازيگر اصلي بيست‌وپنجمين جيمز باند تاريخ سينما معلوم نيست اما در مقابل اصرارهاي كولبر اعتراف كرد براي پنجمين‌بار در اين پروژه مقابل دوربين مي‌رود و پرونده بازي در نقش باند را مي‌بندد. او گفت: «فقط مي‌خواهم با موفقيت كامل از اين نقش خارج شوم. بي‌صبرانه منتظرم دوباره نقش مأمور007 را بازي كنم.»

حالا كه بازيگر اصلي جيمز باند تازه مشخص شده، از اين پس گمانه‌زني‌ها متوجه چهره‌اي مي‌شود كه قرار است روي صندلي كارگرداني آن بنشيند. يان دمانژ يكي از گزينه‌اي اصلي ساختن بيست و پنجمين فيلم از موفق‌ترين مجموعه تاريخ سينماست؛ فيلمي كه قرار است 8نوامبر2019 روي پرده برود. 4فيلم پيشين جيمز باند با مشاركت استوديو سوني توليد شده بود و به‌نظر مي‌رسد اين بار نوبت برادران وارنر است تا در سود حاصل از اكران آن مشاركت كند. كريگ 49ساله نخستين‌بار در2006 به نقش جيمز باند ظاهر و جانشين پيرس برازنان شد.

«كازينو رويال»، «كوانتوم تسكين»، «اسكاي‌فال» و «اسپكتر» فيلم‌هاي بازيگر سرشناس در اين مجموعه بودند كه در اين ميان اسكاي‌فال با يك‌ميليارد و 100ميليون دلار فروش موفق‌ترين آنها در گيشه لقب گرفت. اسپكتر كه بيست و چهارمين فيلم جيمز باندي تاريخ است، 2سال پيش نزديك به 900ميليون دلار به جيب زد.

کد خبر 379550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha