پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر بارسلونا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته کسب عنوان قهرمانی دانست.

زین الدین زیدان

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، رئال مادرید همچنان با زین الدین زیدان می‌درخشد. کهکشانی‌ها دومین پیروزی پیاپی خود را در کمتر از یک هفته برابر بارسلونا به دست آوردند تا نشان دهند که از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند.

رئال مادرید که در دیدار برگشت سوپر جام ‌اسپانیا در سانتیاگوبرنابئو از بارسلونا پذیرایی می‌کرد توانست با دو گل به پیروزی برسد تا جام قهرمانی را با توجه به پیروزی ۳ بر یک در دیدار رفت بالای سر ببرد.

زیدان در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت و خوشحالی کرد. سرمربی رئال مادرید، گفت‌: بسیار خوشحالم که با ارائه یک بازی خوب توانستیم به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. بازی خوبی بود و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

سرمربی فرانسوی مادریدی‌ها ادامه‌ داد: ۲۰ دقیقه اول خیره کننده بود. بسیار بهتر از حریف بازی کردیم. نیمه نخست برای رئال مادرید بسیار خوب تمام شد. باید اعتراف کنم که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم و همواره انتخاب ترکیب اصلی برای من سخت است. به همه بازیکنانم ایمان دارم و باید بگویم که تیم بسیار خوبی در اختیار دارم.

زیدان ادامه داد: در فصل آمادگی چند نتیجه‌ ناامید کننده به دست آوردیم اما خوشبختانه در دیدارهای رسمی توانستیم اعتماد به نفس لازم را به دست آوریم. هم در سوپر جام اروپا به قهرمانی رسیدیم و هم برنده سوپر جام ‌اسپانیا شدیم. با کسب این دو عنوان قهرمانی شرایط روحی ما بسیار خوب است. با تلاش و انگیزه فراوان به کار خود ادامه‌ می‌دهیم.

زیدان در پایان سخنان خود، گفت‌: درست است که قهرمانی در دو جام را به دست آوردیم اما این بدین معنا نیست که کار ما در آغاز لیگ آسان است. روزهای سختی در لالیگا پیش رو داریم. می‌خواهیم ثابت کنیم که بهترین تیم لیگ هستیم.

کد خبر 379486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha