سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

تحقیقات در پرونده باندی که مسافران را گروگان گرفته و دست به اخاذی از آنها می‌زدند نشان می‌دهد که سرکرده اصلی باند در کرج هم با این شگرد سرقت می‌کرد.

متهم

اعضاي اين باند با همدستي يك دختر 18ساله با پرايد و پژو، طعمه‌هاي خود را به‌عنوان مسافر سوار كرده و با ضرب و جرح آنها، دست به اخاذي ميليوني مي‌زدند. آنها حتي مالباختگان را گروگان مي‌گرفتند تا بتوانند حساب بانكي‌شان را خالي كنند. در تحقيقات بيشتر مشخص شد كه دختر جواني كه عضو اين باند بوده سر راه رانندگان خودروهاي مدل بالا قرار مي‌گرفت تا همدستانش دست به اخاذي از آنها بزنند.

در‌حالي كه كارآگاهان 2پسر و يك دختر اين باند را دستگير كرده بودند مشخص شد كه عضو چهارم اين باند كه در چند سرقت اول همراه آنها بوده، سركرده اصلي اين باند بوده و به همين اتهام در زندان كرج به سر مي‌برد. قاضي علي وسيله ايرد موسي، بازپرس دادسراي ويژه سرقت تهران دستور انتقال وي به دادسرا را صادر كرد و مرد جوان ديروز در دادسرا اقرار كرد كه با همين شگرد در كرج، سرقت مي‌كرده است.

وي گفت:پس از آشنايي با اعضاي گروه شگرد سرقت را به آنها آموزش دادم اما بعد از مدتي آنها به من رو دست زدند.خودشان با هم به سرقت مي‌رفتند و مرا با خود نمي‌بردند تا سهم بيشتري گيرشان بيايد. من هم به كرج رفتم و در آنجا باند ديگري تشكيل دادم. وي ادامه داد: با اين شگرد يا طعمه هايمان را مي‌ربوديم و از آنها سرقت مي‌كرديم و يا با تصادف ساختگي جلوي ماشين‌ها را گرفته و راننده را با ماشينش مي‌ربوديم. پس از آن اموال راننده و لوازم داخل خودرو را سرقت كرده و ماشين را به همراه راننده‌اش در محلي خلوت رها مي‌كرديم. به گزارش همشهري، تحقيقات پليس براي شناسايي شاكيان احتمالي و دستگيري اعضاي ديگر اين گروه ادامه دارد.

کد خبر 379369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha