همشهری آنلاین: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان مرحله نخست بیست و یکمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور شد و و ۳ رکورد ملی و ۵ رکورد باشگاهی جابجا شد.

Athletics

به گزارش روابط عمومی فدراسيون دو و ميداني، مرحله نخست بیست و یکمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با شرکت 120 ورزشکاردر قالب 6 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، صبا بتن، امیرسامان سنگسر سمنان، هرمزگان و تهران که از صبح روز جمعه 20 مرداد ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود، با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتمه یافت.

تیم‌های دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، صبا بتن اصفهان، تهران، امیرسامان سنگسر سمنان و هرمزگان نیز به ترتیب عنوان‌های دوم تا ششم را کسب کردند.

در جریان برگزاری این دوره از مسابقات زهرا جعفرآبادی از باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با زمان 52:31.00 دقیقه رکورد ملی و باشگاهی 10 کیلومتر پیاده‌روی را شکست.

در پرتاب چکش امینه کشیری از باشگاه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با ثبت رکورد 52.96 متر رکورد ملی و باشگاهی این ماده را ارتقا بخشید.

مهسا میرزاطبیبی از باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با پرش از مانع 3.51 متری رکورد ملی و وباشگاهی ماده پرش با نیزه را جابجا کرد.

در 3000 متر با مانع سمیرا زمانی از باشگاه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با ثبت زمان 11:27.78 دقیقه رکورد باشگاهی این ماده را شکست.

هانیه ثمری از باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت رکورد 2:14.72 دقیقه رکورد باشگاهی ماده 800 متر را شکست.

 

کد خبر 379099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha