جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال با پیروزی صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و تساوی یک به یک سپاهان و پارس جنوبی خاتمه یافت.

لیگ برتر
  • پیروزی صنعت نفت آبادان برابر پدیده و صعود به رده چهارم جدول

به گزارش مهر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل پدیده مشهد به پیروزی دست یافت. آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد از ساعت ۲۱ در آبادان برگزار شد و در نهایت نفت توانست با دو گل میهمانش را شکست بدهد.

آگوستو سزار (۱۹) و لوسیانو پریرا (۸۶) برای صنعت نفت گلزنی کردند. نفتی ها با این برد ۶ امتیازی شدند و به رده چهارم جدول صعود کردند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در سومین دیدار خود در لیگ برتر برابر سیاه جامگان به پیروزی رسید.

تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۸:۵۰ امروز جمعه در مشهد میهمان سیاه جامگان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به اتمام رسید.

فرشاد جانفزا (۳۳) و هادی حبیبی نژاد (۴۰) برای فولاد گلزنی کردند و گل سیاه جامگان هم توسط کیوان امرایی در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید.

این اولین برد فولاد با سیروس پورموسوی در این فصل از مسابقات لیگ برتر بود.

  • سپاهان برد را در وقت اضافه از دست داد

تیم سپاهان در دقایق اضافه برد را برابر پارس جنوبی از دست داد. در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان در اصفهان به مصاف پارس جنوبی رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه یافت.

شاهین ثاقبی در دقیقه ۴۹ برای سپاهان گلزنی کرد ولی پارس جنوبی در دقیقه ۹۱ توسط احسان تاییدی به گل تساوی دست یافت. مهدی صدقیان بازیکن سپاهان در دقیقه 79 از سوی داور بازی اخراج شد.

کد خبر 378925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha