همشهری آنلاین: فینال رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته ایت بال انفرادی بانوان برگزار شد و طی آن منصوره نورآباد مطلق با پیروزی مقابل پریسا منگلی به مقام قهرمانی رسید.

Noorabad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ نخستین جشنواره ورزش‌های بیلیاردی سی و یکم تیر ماه به میزبانی آذربایجان غربی آغاز شد.

بانوان ورزشکار در این رقابت‌ها در رشته ایت بال انفرادی به مصاف یکدیگر رفتند كه در پایان منصوره نورآباد مطلق و پریسا منگلی راهی فینال شدند.

روز سه‌شنبه سوم مرداد در فینال ایت بال انفرادی بانوان، منصوره نورآباد مطلق با نتیجه نزذیک 6 بر 5 مقابل پریسا منگلی به پیروزی رسید و در دیدار رده‌بندی هانیه فلاح با پیروزی 5 بر 3 مقابل آیسان ملک‌آرا به مقام سوم رسید. بدین ترتیب منصوره نورآباد مطلق به مقام قهرمانی رسید، پریسا منگلی نایب قهرمان شد و هانیه فلاح جایگاه سوم را از آن خود کرد.

این جشنواره در رشته‌های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر 15 توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است که بیش از 40 داور ملی و بین‌المللی برای قضاوت در آن حضور دارند.

 

کد خبر 377449

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha