سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

پرونده زنی که با همدستی مردی غریبه، زن سالخورده‌ای را که در همسایگی‌شان زندگی می‌کرد به قتل رسانده بود با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

متهم

تحقيقات در اين خصوص از شامگاه 29دي‌ماه95 همزمان با اعلام گزارش قتل پيرزني 85ساله شروع شد. قرباني كه به تنهايي در طبقه اول خانه‌اش در منطقه نواب زندگي مي‌كرد بر اثر خفگي جانش را از دست داده بود. كارآگاهان در نخستين اقدام به تحقيق از زني كه در همسايگي مقتول زندگي مي‌كرد پرداختند. او كه 44سال دارد نخستين كسي بود كه با جسد قرباني روبه‌رو شده بود. وي به مأموران گفت: پيرزن كنترل تلويزيونش را به من داده بود تا درست كنم. من هم براي اين كار از خانه بيرون رفتم اما وقتي برگشتم زن همسايه به قتل رسيده بود.

در گام بعدي افسران پليس به بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته مركز تجاري كه در نزديكي محل حادثه بود پرداختند. اين تصاوير زن همسايه را نشان مي‌داد كه هنگام خروج از خانه مردي ناشناس همراه اوست. با اينكه اين زن مي‌گفت مرد غريبه را نمي‌شناسد اما در ادامه مدعي شد كه مدتي قبل او به‌عنوان نظافتچي به خانه‌اش رفته بود.

اين اطلاعات در شرايطي به‌دست آمد كه فرزندان مقتول به پليس گفتند سال گذشته از خانه مادرشان سرقت شده و آنها به زن همسايه مشكوك بودند اما در نهايت نتوانستند مدركي عليه او پيدا كنند. در اين شرايط زن جوان بازداشت شد و چند روز بعد هم مأموران با شناسايي مخفيگاه مرد غريبه او را دستگير كردند.

اين مرد در بازجويي‌ها به قتل پيرزن با همدستي زن همسايه اعتراف كرد و گفت: از مدتي قبل با زن جوان آشنا شدم و يك‌ماه پيش از جنايت با معرفي او براي نظافت به خانه پيرزن رفتم. همان موقع بود كه پيشنهاد سرقت از خانه پيرزن را مطرح كردم و روز حادثه قرار شد زن جوان در ورودي ساختمان را باز بگذارد تا نقشه را اجرا كنم.

متهم در ادامه گفت: وقتي وارد خانه پيرزن شدم در را محكم به‌صورتش كوبيدم و سپس با طناب دست و پا و دهان پيرزن را بستم و يك انگشتر طلا سرقت كردم اما هرچه به‌دنبال بقيه جواهراتش گشتم چيزي پيدا نكردم و با سرقت يك ويدئو، يك تخته فرش دستباف و يك پلي‌استيشن از آنجا فرار كردم. زن همسايه نيز با تأييد حرف‌هاي اين مرد گفت در قتل پيرزن نقش نداشته اما براي ورود به آنجا به وي كمك كرده است. در اين شرايط متهمان صحنه جنايت را بازسازي كردند و با صدور كيفرخواست، پرونده اين جنايت به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و قرار است به‌زودي مرد جوان به اتهام مشاركت و زن همسايه به اتهام معاونت در قتل محاكمه شوند.

کد خبر 377382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha