سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

دامادی که در جریان درگیری با پدرزنش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی اولیای دم بخشیده شد و زندگی دوباره‌ای یافت.

اين جنايت نيمه شب چهارم شهريور‌ماه سال 95در منطقه افسريه رخ داد و در جريان آن مردي 57ساله در جريان درگيري با دامادش در خيابان به قتل رسيد. آنطور كه مشخص بود داماد خشمگين پس از درگيري و اختلاف با همسرش با پدرزنش تماس گرفته و به بهانه اينكه مي‌خواهد با او صحبت كند در يكي از خيابان‌ها قرار گذاشته بود.

داماد عصباني با خودروي پرايدش سر قرار رفت و وقتي پدرزنش رسيد از ماشين پياده شد و پس از جروبحث با چاقو ضربه‌اي به گردن او زد. او پس از قتل فراري شده بود اما 10 روز بعد دستگير شد.متهم در اعترافاتش گفت ناخواسته دست به جنايت زده است. او ادامه داد: من با همسرم اختلاف داشتم اما آن شب براي آشتي‌كردن رفته بودم كه با پدرزنم درگير شدم. من در اوج عصبانيت با چاقو به وي ضربه زدم.

اين پرونده در ادامه با صدور كيفرخواست به دادگاه فرستاده شد اما پيش از برگزاري جلسه محاكمه اولياي دم كه فرزندان مقتول هستند گفتند حاضرند با دريافت ديه داماد جنايتكار را ببخشند. به اين ترتيب وي به لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه شد. در اين جلسه كه در شعبه يازدهم برگزار شد متهم در دفاع از خودش گفت: شب حادثه دنبال همسرم رفته بودم اما بي‌جهت با پدرزنم درگير شدم و بدون هيچ قصد قبلي اين حادثه اتفاق افتاد و حالا شرمنده خانواده همسرم هستم. در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم را به پرداخت ديه و تحمل 3سال حبس محكوم كردند.

کد خبر 377381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha