همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور جوانان دختر در سمنان پیگیری شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، دومین روز رقابت‌های قهرمانی کشور كاراته دختران در رده سنی جوانان پیگیری شد و نفرات اول تا سوم اوزان مختلف مشخص شدند.

در کاتاي انفرادی، شايسته اصغرپور از تهران در مکان نخست قرار گرفت، عرفانه مساح از اصفهان در جای دوم ایستاد، محدثه بالازاده از تهران و ملیکا عسگری‌زاده از خوزستان سوم شدند.

در کاتای تیمی، تیم اصفهان (یگانه شهپری، گلناز شاه‌زیدی، عرفانه مساح) اول شد، تیم تهران (کیمیا بیرقی، پروانه سلیمانی، ملیکا بیرقی) در مکان دوم ایستاد و تیم تهران (فاطمه خسروی، نورا سلیمیان، زهرا ناصرزاده ابرقویی) و تیم گیلان (سکینه اکبرپور، معصومه رمضان‌نژاد، مریم اسلامی) سوم مشترک شدند.

وزن 48- كيلوگرم: بهناز بتوئی از تهران عنوان اولی را به دست آورد، فاطمه نودهقان از البرز دوم شد، عارفه طهماسبی از مازندران و مطهره حبیبی از مازندران سوم مشترک شدند.

وزن 53- كيلوگرم: صدیقه شاهرخی از مازندران در مکان نخست قرار گرفت، نسیم خیرالله‌پور از مازندران دوم شد، فاطمه خنکدار از مازندران و فائقه ولی‌پور از مازندران سوم مشترک شدند.

وزن 59- كيلوگرم: مهدیس دوستی‌زاده از لرستان اول شد، نگین آلتونی از ایلام مقام دومی را کسب کرد، تبسم اکبری از مازندران و فاطمه ابراهیم‌نژاد از مازندران سوم شدند.

وزن 59+ کیلوگرم: سوگند شاهیوند از کرمانشاه اول شد، آتوسا رضایی‌جو از البرز در مکان دوم قرار گرفت، ساناز امیری از کرمانشاه و سیتا محمدی از مازندران سوم مشترک شدند.

 

کد خبر 377135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha