مرد رنگرز در حالی به قتل آتنا دختربچه هفت‌ساله در شهرستان پارس‌آباد اعتراف کرده که حالا پلیس و دستگاه قضایی سرگرم تحقیق درباره این فرضیه هستند که مرد جنایتکار احتمالا قتل‌های دیگری هم رقم زده است.

حوادث

روز گذشته پيكر آتنا كوچولو با حضور صدها نفر از مردم شهرستان پارس‌آباد در استان اردبيل تشييع و در خانه ابدي‌اش به خاك سپرده شد. آتنا 24روز قبل‌تر توسط مرد رنگرزي كه در نزديكي بساط دستفروشي پدر وي مغازه داشت ربوده شد و همان روز به قتل رسيد. مرد جنايتكار پس از آن جسد دختربچه را به پاركينگ ماشينش برد و آن را داخل بشكه پلاستيكي گذاشت و رويش را با خاك پوشاند تا اينكه پليس دست او را رو كرد و با پيدا شدن جسد دختربچه هفت ساله در پاركينگ، مرد جنايتكار سرانجام به قتل او اعتراف كرد.

اما حالا بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه اين مرد كه اسماعيل نام دارد احتمال دارد قتل‌هاي ديگري هم رقم زده باشد. روز گذشته خبرگزاري‌ها به نقل از دادستان شهرستان پارس‌آباد گزارش كردند كه قاتل آتنا به قتل يك زن ديگر هم اعتراف كرد. در اين گزارش آمده بود كه جسد زني كه 2سال پيش در كنار روستاي مجيدآباد پيدا شده بود توسط همين شخص به قتل رسيده بوده كه در بازجويي به آن اعتراف كرد.

اما سيدعبدالله طباطبايي، دادستان پارس‌آباد در گفت‌وگوي اختصاصي با همشهري تأكيد كرد كه چنين خبري را اعلام نكرده و هم‌اكنون تحقيقات پليسي- قضايي درخصوص اين پرونده ادامه دارد كه به محض روشن شدن حقايق اطلاع‌رساني خواهد شد. براساس اين گزارش، 29‌فروردين سال گذشته جسد يك زن جوان در نزديكي شهرستان پارس‌آباد كشف شد. جسد اين زن در داخل چاه فاضلاب افتاده بود كه با حضور مأموران از داخل چاه بيرون كشيده و به پزشكي قانوني منتقل شد. حالا سرنخ‌هايي به‌دست آمده كه احتمال دست داشتن قاتل آتنا در اين جنايت را قوت بخشيده و با اين حال تحقيقات براي كشف اين راز ادامه دارد.

در همين حال دادستان پارس‌آباد در يك نشست خبري گفت كه پرونده آتنا اصلاني يك ابر پرونده محسوب مي‌شود و به اين نتيجه رسيده‌ايم در كنار پرونده آتنا كه پرونده اصلي ماست، همزمان پرونده‌هاي مرتبط ديگري با اين پرونده نيز بررسي و رمزگشايي شود. همان اوايل به اين نتيجه رسيديم كه پرونده آتنا مي‌تواند پرونده‌هاي قبلي را كه در گذشته رخ داده و سربه مهر مانده حل كند. شم قضايي، ما را با اين مواجه كرد كه شايد ما با قتل‌هاي سريالي مواجه هستيم كه در اين زمينه سرنخ‌هايي به‌دست آمده و اقداماتي انجام شده است كه متعاقبا اعلام خواهد شد.

قاتل آتنا كوچولو، پيش از اين 5سابقه كيفري در پرونده‌اش داشت كه يكي از آنها مربوط به كشاندن دختربچه‌اي نه‌ساله به خانه‌اش و اعمال منافي عفت با او بود كه به همين دليل با خانواده دختربچه نيز درگير شده بود. آدم‌ربايي، تجاوز به عنف، ايجاد مزاحمت براي بانوان، زناي غيرمحصنه و سوءنظر به همسر يكي از اقوامش كه باعث درگيري و مجروح شدن او توسط اقوامش شده بود نيز ديگر سوابقي هستند كه در پرونده وي به چشم مي‌خورد. با توجه به اين سوابق احتمال مي‌رود كه وي در ماجراي چند قتل كه هنوز پرونده آنها مفتوح است و با گذشت سال‌ها سربه‌مهر باقي مانده بود نقش داشته باشد.اين مرد كه پس از شكست در ازدواج اولش، دوباره ازدواج كرده و همسر و فرزند دارد هم‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات براي كشف زواياي پنهان پرونده او ادامه دارد.

کد خبر 376053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha