همشهری آنلاین: پتروشیمی بندر امام با شایستگی و قدرت قهرمان ‌شد و تایدواتر بندرعباس با شایستگی و سخت کوشی در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، بیست و پنجمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نام جام بانک دی با قهرمانی تیم‌ باتجربه و شایسته پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

پتروشیمی که در سه بازی از چهار بازی ‌فینال در تهران و ماهشهر با نتیجه مساوی ۳-۳ در مقابل تایدواتر متوقف شده بود، در بازی چهارم و در حضور تماشاگران خون گرم خوزستانی این‌بار با نتیجه ۶-۰ تیم جوان تایدواتر بندرعباس را با قدرت پشت سر گذاشت و موفق شد در مجموع امتیازات مراحل رفت و برگشت دور مقدماتی و ۴ بازی از مراحل اول و دوم فینال، با کسب ۱۲ امتیاز در مقابل رقیب جوان و سختکوش خود، بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

تایدواتر بندرعباس نیز با انجام بازی‌های ‌بسیار خوب در لیگ ۹۵-۹۶ و صعود به مراحل نیمه نهایی و سپس فینال و جمع‌آوری ۶ امتیاز در مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی، با سخت کوشی و شایستگی در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت.

تیم ‌های شهدای آتش‌نشان و دانشگاه آزاد در جایگاه سوم مشترک لیگ تنیس روی میز قرار گرفتند.

مقرر گردیده کاپ و مدال تیم ‌های سوم در محل فدراسیون به سرپرستان تیم های شهدای آتش نشان و دانشگاه آزاد اهدا شود .

اعضای تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام :

مهران احدی، افشین نوروزی، عارف احمدی‌فر، حمیدرضا طاهرخانی نیما عالمیان و میعاد لطفی به عنوان ورزشکار، و ایمان کاظمی‌نژاد به عنوان مربی، هدایت فرهادی به عنوان سرمربی و عبدالخدر حیدری به عنوان سرپرست

اعضای تیم تنیس روی میز تایدواتر بندرعباس:

امین میرالماسی، محمدعلی رویین‌تن، امیرحسین هدایی و امین احمدیان به عنوان ورزشکار، و نوید عباسیان به عنوان مربی، امین طیاری به عنوان سرمربی و سعید عباسی به عنوان سرپرست

کد خبر 375707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha