همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا از توقیف بیش از ۵ هزار وسیله نقلیه متخلف در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: این رانندگان از ادامه سفر خود بازماندند.

راهور جاده

به گزارش مهر، سردار تقی مهری در حاشیه بازدید هوایی از محورهای کرج، چالوس و قزوین - رشت راهور با اشاره به وضعيت ترافيكي جاده‌ها گفت: بیشترین سفرها در این مدت به گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی و رضوی بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با توصیه به رانندگان در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی، بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان خودروها، کنترل سرعت و پیشگیری از خستگی و خواب آلودگی افزود: سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ خط قرمز پلیس در تعطیلات جاری است و در صورت ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز همزمان خودرو متخلفان توقیف و از ادامه سفر باز می‌مانند.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته حدود ۵۲۰۰ وسیله نقلیه متخلف در سراسر کشور به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شدند و رانندگان آنها از ادامه سفر باز ماندند.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: توصیه می‌کنیم رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی با صبر و حوصله رانندگی کرده و حداقل ۳ برابر زمان عادی برای مسافرت خود درنظر بگیرند.

کد خبر 374303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha