یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
۰ نفر

انتشارات جهان کتاب ۴ کتاب تازه خود را از مجموعه نقاب با ترجمه عباس آگاهی روانه بازار کرد و در دسترس علاقه‌مندان به داستان‌های پلیسی قرار داد.

به گزارش همشهري، «مگره نزد فلاماندها» نوشته ژرژ سيمنون، «اغما» نوشته فردريك دار، «پرواز بدون او» نوشته ميشل بوسي و «نجس‌ها» نوشته پي‌ير بوالو و توماس نارسژاك به‌ترتيب كتاب‌هاي 68تا 71مجموعه پليسي نقاب هستند كه ترجمه هر 4عنوان را آگاهي برعهده داشته است. مگره نزد فلاماندها 11فصل دارد و درباره سربازرس مگره است كه به درخواست يكي از اعضاي خانواده فلاماند براي حل معمايي پليسي روانه شهر كوچك ژيوه در مرز بلژيك مي‌شود.

اين كتاب ۱۶۰ صفحه‌اي در 1100نسخه به بهاي 12هزار تومان منتشر شده است. داستان اغما درباره يك فيلمنامه‌نويس جوان است كه در قطار هامبورگ به دختري جوان دل مي‌بازد اما از قطار به بيرون پرت مي‌شود و... اين رمان 168صفحه‌اي از 23فصل و شمارگان 1100نسخه به بهاي 12هزار تومان به بازار آمده است. داستان 332صفحه‌اي پرواز بدون او در 62فصل روايت مي‌شود و درباره نوزادي 3ماهه است كه در پرواز استانبول به پاريس از هواپيماي در حال سقوط به بيرون پرت شد و تنها نجات‌يافته اين پرواز شوم لقب گرفت.

سرنوشت شگفت‌انگيز و معماگونه اين نوزاد 18سال بدون پاسخ ماند تا اينكه... پرواز بدون او در شمارگان 1100نسخه به بهاي 25هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. چهارمين و آخرين كتاب هم نجس‌ها نام دارد؛ عنواني كه براساس فرهنگ لاروس به طبقه‌اي پست و پليد در هند اطلاق مي‌شود. نويسندگان نجس‌ها شيوه روايت را براساس نگارش نامه استوار و چند داستان موازي را براي مخاطبان خود روايت كرده‌اند. چاپ اول اين كتاب 168صفحه‌اي بهار امسال در شمارگان 1100نسخه و به بهاي 12هزار تومان به بازار آمده است.

کد خبر 373570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha