همشهری آنلاین: مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در زمینه‌های مختلف پیشرفت خوبی در طول سالیان گذشته داشته‌اند، گفت: این دو نهاد انقلابی خود را از مردم می‌دانند و در تلاش اند به مردم خدمت کنند.

نعمان غلامی

به گزارش روابط عمومی بسیج، سردار پاسدار نعمان غلامی اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار تلاش برای ایجاد امنیت، در بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز به خوبی ظاهر شده اند و می توان گفت که خدمت به مردم مهمترین وظیفه سپاه و بسیج است.

وی افزود: سپاه و بسیج در زمینه های نظامی پیشرفت خوبی در طول سالیان گذشته داشته اند و اهمیت دارد که ابعاد نظامی کشورمان روز به روز توسعه یابد تا ازحمله بیگانگان به داخل کشور پیشگیری کند.

مسئول بسیج سازندگی گفت: سامانه موشکی سپاه با پیشرفت هایی که داشته دشمنان نظام و انقلاب را دور نگه داشته است و نباید از یاد برد که اگر دشمن به این نتیجه می رسید که تصرف و تجاوز به خاک ایران، هزینه زیادی برایش نخواهد داشت، قطعا این کار را می کرد و این نیروهای مردمی و بسیج و سپاه هستند که معادلات را تغییر دادند و خاری در چشم بیگانگان هستند.

سردار غلامی تاکید کرد: سپاه و بسیج باید آگاه باشند تا دشمن در آنها نفوذ نکند و منابع اطلاعاتی آنها همیشه محفوظ بماند زیرا عامل اصلی امنیت کشور و مرزهای ما هستند.

کد خبر 371615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha