جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون امور استان‌های صداوسیما برنامه‌های شبکه‌های استانی صداوسیما را در ماه رمضان امسال معرفی کرد.

سریال

علی داربی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های رمضانی شبکه‌های استانی صداوسیما، اظهار کرد: ما در استان‌ها ۷۰ شبکه رادیو و تلویزیونی داریم و برای همه این ۷۰ شبکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه افطار و سحر در نظر گرفته شده است.

او درباره سریال‌های رمضانی شبکه‌های استانی گفت: امسال برای اولین بار شبکه‌های استانی ۱۰ سریال جدید از شبکه‌های خودشان پخش می‌کنند. همچنین در کنار این سریال‌ها برنامه‌های مستند و برنامه‌هایی برای گروه کودک و نوجوان نیز در نظر گرفته شده است.

معاون امور استان‌های صداوسیما افزود: همان‌طور که اطلاع دارید، هم اکنون تمام برنامه‌های دورخوانی‌های قرآن که در شبکه‌های سراسری پخش می‌شوند، در شبکه‌های استانی همانند قم، مشهد، مشهد اردهال و ... تولید شده‌اند و بعد، از شبکه‌های سراسری پخش می‌شوند. بر این اساس ماه رمضان امسال برنامه‌های دورخوانی‌هایی قرآن در شبکه‌های استانی تولید می‌شوند.

دارابی خاطرنشان کرد: شبکه شما رمضان امسال یک کار بزرگ انجام داده و برنامه‌های افطار و سحر در هر روز را به یک استان اختصاص داده است. هدف ساخت این برنامه آشنایی با سنت‌ها، آداب و آیین استان‌های ایران است و اینکه مردم، استان‌های مختلف کشورمان را ببینند و با آنها آشنایی پیدا کنند.

کد خبر 371358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha