پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: منچستریونایتد با پیروزی دو بر صفر برابر آژاکس برای نخستین‌بار در تاریخ خود قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

منچستر

به گزارش ایسنا، فینال لیگ اروپا به میزبانی استکهلم سوئد برگزار شد و دو تیم منچستریونایتد و آژاکس به مصاف هم رفتند.

شیاطین سرخ به خوبی از تجربه زیاد بازیکنان خود استفاده کردند و توانستند با دو گل تیم جوان آژاکس را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

بازی همچنانکه پیش‌بینی می‌شد متعادل آغاز شد و دو تیم در دقایق نخست بیشتر به دنبال محک زدن همدیگر بودند.

منچستریونایتد برای رسیدن به گل نخست خود زیاد انتظار نکشید و ضربه پل پوگبا با برخورد به مدافع آژاکس وارد دروازه این تیم هلندی شد. با وجود آنکه آژاکس توپ و میدان را بعد از گلی که خورد در دست گرفت اما حملات این تیم فایده‌ای نداشت و بازی در نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان مورینیو تیر خلاص را خیلی زود بر پیکر آژاکس زدند. تنها دو دقیقه از آغاز بازی در نیمه دوم نگذشته بود که هنریک میخیتاریان روی جایگیری خوب خود گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

آژاکس که چیزی برای از دست دادن نداشت به بازی احساسی و هجومی روی آورد اما خط دفاعی منچستریونایتد شب بی‌نقصی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد تا دروازه رومرو با خطر جدی تهدید شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با دو گل بازی را به سود خود به پایان رساند تا نخستین قهرمانی تاریخ خود در لیگ اروپا را به دست آورد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کند.

کد خبر 371299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha