همشهری آنلاین: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ‏روحانی رئیس‌جمهوری روز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور خبرنگاران رسانه‌های ‏داخلی و بین‌المللی نشست خبری خواهد داشت.‏

نشست خبری دکتر حسن روحانی

به گزارش ايرنا، پرویز اسماعیلی با اعلام اين خبر افزود: رییس‌جمهوری در این نشست، ضمن طرح مهمترین مسایل کشور بویژه پس از ‏حضور پرشور و حماسی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مواضع ‏جمهوری اسلامی ایران را ‏درباره مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی تشریح و تبیین می‌کند.

وی اضافه کرد: این نشست خبری که از ساعت 17 و به طور مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش می‌‏شود، در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار خواهد شد.‏

اسماعیلی تصریح کرد: در ابتدای این نشست، دکتر حسن روحانی سخنانی کوتاه داشته و پس از آن نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران داخلی و بین‌المللی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات شکوهمند 29 اردیبهشت ماه با کسب بیش از 57 درصد مجموع آرا و جلب اعتماد مجدد ایرانیان به عنوان رییس دولت دوازدهم برگزیده شد.

دکتر روحانی تا کنون 10 نشست خبری سراسری با نمایندگان رسانه‌ها داشته و به 170 سوال مستقیم خبرنگاران پاسخ داده است. آخرین نشست خبری رییس‌جمهوری 21 فروردین 1396 برگزار شد.

کد خبر 370851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha