همشهری آنلاین: محمدباقر قالیباف ، نامزد انصراف داده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قبل از ظهر جمعه باحضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینای اردبیل رای خود را به صندوق انداخت.

رای

به گزارش ایرنا، وی در حاشیه شرکت خود در انتخابات در گفت و گوی کوتاه به خبرنگاران گفت : امروز جشن مردم و نظام اسلامی ایران و در واقع مهر تایید بر جمهوریت نظام اسلامی می باشد تا مردم این کشور همچنان بر سرنوشت خود حاکم باشند.

وی افزود : این همه شور و شوق برای شرکت در انتخابات این پیام را می دهد که مردم همچنان در صحنه می باشند.

وی یادآوری کرد : حضور گسترده و گرم و آگاهانه ملت تایید کننده این مطلب است که پیروز واقعی انتخابات همین مردم انقلابی ایران می باشند.

قالیباف درباره هدف از سفر خود به اردبیل گفت : دوشنبه گذشته قصد سفر به این شهر را داشتم که بنابه مشغله کاری امکان دیدار با مردم شریف این شهر میسر نشد و در این سفر خواستم ارادت قلبی خود را به این مردم ابراز کنم.

وی گفت: بعد از انتحابات حتما رقابت ها به پایان خواهد رسید و آغاز کار و خدمت برای مردم در مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی آغاز می شود، امیدوارم با هر گرایشی دست به دست هم دهیم و به این مردم عزیز خدمت کنیم و با توجه به حضور مردم، فکر می کنم مشارکت در سراسر کشور در سطح عالی باش

کد خبر 370496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha